Iphone/Android fietsapps
-
- Forum-lid
Ik ben nu eigenlijk door het skieen ook een goede app tegengekomen.
Je kan de app op de achtergrond laten lopen en deze heeft geen internet verbinding nodig. Met een volgeladen iPhone kan ik makkelijk een rit van +7 uur volgen mocht je dat willen. Kijk eens op http://www.corecoders.com/CoreCoders/biketracks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De ski-app is ook super.
Je kan de app op de achtergrond laten lopen en deze heeft geen internet verbinding nodig. Met een volgeladen iPhone kan ik makkelijk een rit van +7 uur volgen mocht je dat willen. Kijk eens op http://www.corecoders.com/CoreCoders/biketracks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De ski-app is ook super.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik gebruik Sports Tracker. Net als een hoop vrienden, wel zo grappig, kan je hun work-outs ook volgen.
Sports Tracker kan je ook automatisch laten stoppen bij < 5 km/u, dat vind ik wel een mooie optie.
Daarnaast heeft Sports Tracker gewoon een hele mooie interface, zowel de app als de site.
Sports Tracker kan je ook automatisch laten stoppen bij < 5 km/u, dat vind ik wel een mooie optie.
Daarnaast heeft Sports Tracker gewoon een hele mooie interface, zowel de app als de site.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
- jeroenkuiper
- Forum-lid
ik ben weer terug naar endomondo...
sport tracker maakte er echt een potje van... boel stukken gewoon compleet naast de weg, snelheden van 120km/u en een batterij die na 1 uur fietsen al compleet leeggetrokken was.
Wel jammer want met sportstracker heb je inderdaad de online community waar je je tracks kunt delen met je vrienden.
sport tracker maakte er echt een potje van... boel stukken gewoon compleet naast de weg, snelheden van 120km/u en een batterij die na 1 uur fietsen al compleet leeggetrokken was.
Wel jammer want met sportstracker heb je inderdaad de online community waar je je tracks kunt delen met je vrienden.
Erg tevreden voor Fietstijden.nl.
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Als ik het zo lees is Sportstracker af te raden, en Endomodo is erg goed. Ook Bike trackers van Core Coders (offline) is erg goed, maar is die kaart ook voor de kleine weggetjes hier in Nederland?
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
Daar heb ik nooit last van met Sports Tracker. Accu houdt t uren vol gewoon en tracker werkt ook prima.jeroenkuiper schreef:ik ben weer terug naar endomondo...
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
-
- Forum-lid
jeroenkuiper schreef:ik ben weer terug naar endomondo...
Hiermee had ik in het begin ook last van. Zodra je Sportstracker aanzet wel je telefoon rechtsboven uitzetten.!!!(standby) Zo gaat de batterij wel tot 7 uur mee. Zelfs in het buitenland werkt Sportstracker fantastisch. Ik laad de telefoon wel geheel op voordat ik vertrek.
Er was eens....................................en fietste lang en gelukkig