Muts voor fietsen
Dez winter heb ik nog geen helmmuts( van Agu) opgehad. Een petje voldeed. Nu lijkt het me wel tijd. Ik verwacht elk moment een nieuwe muts in de bus van Blueonbike. Zal laten weten hoe die bevalt.
- plantagenet
- Forum-lid
Haha. Nog nooit van gehoord maar ik snap wat je bedoeld. Overigens denk ik dat er weinig gaat broeien bij deze arctische temperaturen van de laatste dagen.rhino7 schreef:.... een broeihoofd ....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- thestudent
- Forum-lid HC
Gewoon een mega bos haar kweken, ik heb nog nooit een koud hoofd gehad moet ik zeggen!
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- KogaKimera
- Forum-lid
Hier nog een Heb een windstopper helmmuts van Rogelli en die voldoet meer dan prima.loos schreef:dat is niet voor iedereen weggelegd; die tijden zijn voor mij al lang voorbij....
Koga Kimera alloy ultegra 2011
-
- Forum-lid
Meeste lichaamswarmte gaat verloren via het hoofd! Dus voor de die-hards onder ons, wees verstandig en doe een muts/helm op.
Zelf plak ik in de winter mijn ventielatiegaten aan de voorkant af, maar met deze koude prefereer ik een muts onder mijn helm.
Zelf plak ik in de winter mijn ventielatiegaten aan de voorkant af, maar met deze koude prefereer ik een muts onder mijn helm.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.