Argon 18
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Bij deze mijn nieuwe Argon 18 Krypton
Ben er helemaal blij mee en volgend jaar zal er nog een bij komen en dan met DI2
Ben er helemaal blij mee en volgend jaar zal er nog een bij komen en dan met DI2
Mooie fiets, in mijn ogen kompleet, uitgebalanceerd, maar waarom een 2e fiets ?
DI2 voegt toch niet veel extra toe?
Oh ja ben wel jaloers hoor!
DI2 voegt toch niet veel extra toe?
Oh ja ben wel jaloers hoor!
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Deze fiets is mijn slecht weer fiets.
Voor het betere weer dezelfde met DI2 en met een andere kleurstelling
Slecht weer fietstallguyruud schreef:Deze fiets is mijn slecht weer fiets.
Andere kleur stelling
Tjee deze fiets vind ik echt strak qua kleur stelling, opbouw etc.
Tja als je een tweede fiets kunt lijden, zeker doen!
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- tornadotom
- Forum-lid
Weet iemand of een Zipp Sub9 disc in een E112 past? Volgens Zipp past het niet in een E114... Dan moet dat wel lukken toch?
Vertrouwen is goed, controle is beter.
-
- Forum-lid
@Jakke96 en/of tallguyruud. Wat zijn de ervaringen? Ik overweeg zelf ook een Argon18 (de Gallium of een Krypton X road) en ben dus heel benieuwd naar rijderservaringen.....
-
- Forum-lid
Hoi Baserider2
Bij mij alleen maar positivieve rijderservaringen. Ondanks de grooste maat van XL stuurt deze fiets heel strak.
Heb vroeger alleen maar Canyon fietsen bereden maar wilde eens iets heel anders. Ben dus zeer tevreden.
Ik heb de fiets zelf in Belgie opgehaald bij CycoSports. Zeer goede klantenservice en snelle reactie op de mails.
Fiets naar wens aan te passen.
Bij mij alleen maar positivieve rijderservaringen. Ondanks de grooste maat van XL stuurt deze fiets heel strak.
Heb vroeger alleen maar Canyon fietsen bereden maar wilde eens iets heel anders. Ben dus zeer tevreden.
Ik heb de fiets zelf in Belgie opgehaald bij CycoSports. Zeer goede klantenservice en snelle reactie op de mails.
Fiets naar wens aan te passen.