Ervaring levertijd Futurumshop en bikesNparts
Ik ben positief over zowel Futurum als Bikesnparts.
Gr. Diederik
Gr. Diederik
velolove schreef:Bij Futurum nu al 2 x iets besteld wat volgens de site op voorraad was. Bleek niet zo te zijn. Moest lang wachten voor ik m'n geld terug had.
Hoi,
IK had het 1 keer. Was beschikbaar volgens de website maar kreeg een email dat het toch niet voorradig was. Duurde enkele weken voordat het door mij bestelde item er wel weer was dus omgezet naar een iets goedkopere versie.
Levering was vervolgens snel en het resterende bedrag had ik in 1-2 weken op mijn rekening. Niks mis mee volgens mij.
Wat was 'lang' wachten in jouw geval velolove?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Bij Futurum krijg ik meestal binnen 2 dagen mijn spullen, ECHTER ik heb ook wel eens gehad dat 't iets langer duurde.
Ik heb laatst ook iets foutief geleverd gekregen door futurumshop.
Een 2009 jersey i.p.v. de 2010 die ik besteld had.
(de ca. 20 vorige bestellingen waren wel allemaal goed gegaan, en snel geleverd)
Ik kon het artikel terugsturen naar een antwoordnummer, zonder kosten te maken.
En daarnaast, omdat het hun fout was, werd het goede artikel opgestuurd nadat ik het track & trace nummer had doorgegeven, zodat ik dat de volgende dag in huis had.
Dit alles na telefonisch overleg, waarbij ze eerst nog in het magazijn gingen checken of ze uberhaupt het juiste artikel wel op voorraad hebben.
Keurig toch?
Een 2009 jersey i.p.v. de 2010 die ik besteld had.
(de ca. 20 vorige bestellingen waren wel allemaal goed gegaan, en snel geleverd)
Ik kon het artikel terugsturen naar een antwoordnummer, zonder kosten te maken.
En daarnaast, omdat het hun fout was, werd het goede artikel opgestuurd nadat ik het track & trace nummer had doorgegeven, zodat ik dat de volgende dag in huis had.
Dit alles na telefonisch overleg, waarbij ze eerst nog in het magazijn gingen checken of ze uberhaupt het juiste artikel wel op voorraad hebben.
Keurig toch?
Ook goede ervaring met deze webwinkel 1x wat besteld binnen 3 dagen in huis,toen bestelde item kuren vertoonde zeer snel nieuw item gekregen(niet moeilijk gedaan over garantie top)
Ben ook zeer te spreken over de webshop van een bekend forumlid hier,zeer goede
communicatie en zeer snelle levering.
gr:)
Ben ook zeer te spreken over de webshop van een bekend forumlid hier,zeer goede
communicatie en zeer snelle levering.
gr:)
Wat een medium is toch toch! Om half zeven vraag gepost, terug van spinning en maar liefst 19 reacties. Iedereen onwijs bedankt!
Mijn twijfel is weggenomen en ga mijn Tacx Satori bestellen bij Futurumshop. Het overgrote deel van de reacties was positief.
Madhill noemde het zelfs een reclamerondje.
Mijn twijfel is weggenomen en ga mijn Tacx Satori bestellen bij Futurumshop. Het overgrote deel van de reacties was positief.
Madhill noemde het zelfs een reclamerondje.
Futurumshop: 3x iets gekocht, 3x okee en snel , prijzen zijn incl. verzending, daaom iets hoger
Bikes n'parts 2x iets gekocht , eerste keer 25mm bandjes gekregen i.p.v. 23 , maar zo gelaten
Vandaag 2e keer bestelling geleverd wegens schoenen halve prijs, helemaal goed & snel, prijzen heel scherp.
Bikes n'parts 2x iets gekocht , eerste keer 25mm bandjes gekregen i.p.v. 23 , maar zo gelaten
Vandaag 2e keer bestelling geleverd wegens schoenen halve prijs, helemaal goed & snel, prijzen heel scherp.
Cheap light strong, choose two
Ik koop bijna alles bij Futurumshop, altijd prima, levering kan wel iets sneller. Ik heb graag mijn spullen de volgende dag binnen. Gustav Sport hoeft niet meer van mij, zij geven geen bericht wanneer de goederen verzonden zijn en de levertijd is te lang. Hoe sneller je als webshop je goederen verzend, hoe meer je verkoopt!
Sensa tioneel