Afgelopen zaterdag de fiets opgehaald, en gelijk twee goede 'test'ritten gemaakt van 110 en 100km. Nou dat is toch wel een verschil met mijn oude fiets:) Dus bedankt voor de tips om de 1.5 te nemen! De Tiagra schakelt super, en schakelen met de remmen is toch een stuk makkelijker dan schakelen op het stuur. Ik heb uiteindelijk een maat 52 gekregen, qua armlengte en zithouding zou dat beter tot zn recht komen. En ik moet zeggen dat alles goed was afgesteld, zat prima en heb heerlijk gefietst.
Die klikbindingen zijn wel even wennen (kom van mtb), daar heb ik nog wel flink ruzie mee gehad. Maargoed, dat zal tzt ook wel sneller gaan, en als je eenmaal zit dan hoef je ze in principe voorlopig niet meer uit te klikken.
Hier nog een foto van de fiets:
Foto was genomen voordat ik mn eerste rit begon. En inderdaad, heb mn jasje er onhandig omheen geknoopt. Toen ik opstapte merkte ik dat dat niet lekker zat, toen heb ik hem bij mn stuur vastgemaakt, dat ging beter.
'Beginnende' nieuwe fiets: Trek 1.2 ?
-
- Forum-lid
- timofietst
- Forum-lid
Schone fiets hoor, veel plezier ermee! Ik zou dat jasje alleen niet om m'n stuur binden, heb ik ook ooit eens gedaan...liep niet goed af voor het jasje. Wel voor mij gelukkig Gewoon in je achterzak proppen...