Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Onderzoek wielerreizen

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 08 mar 2012 19:02

In tegenstelling tot Farelli ben ik al gestopt zonder een vraag te zien/te beantwoorden.

Hoe kan je nou in godsnaam beginnen met de openingszin:

"In opdracht van Fontys Economische Hogeschool Tilburg gaan wij voor een sportreis organisatie onderzoeken of dat zij een wielerreis kunnen aanbieden..."

Enerzijds is het taalkundig om te HUILEN, anderzijds: dus jullie doen het omdat het van school moet?
Voorbeeld:
Les 1: omdat ik moet stagelopen van school wil ik solliciteren op deze functie. Wat denk je dat er met zo'n sollicitatiebrief gebeurt?

Edit: toch even verder gegaan uit nieuwsgierigheid:

De onbetwiste topper van 2012, om te huilen:
" Waar verwacht u een wielerreis te kunnen kopen? *"

Een reis koop je niet, een reis neem je af (is een dienst)
Addict R1

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 12 mar 2012 15:25

farelli schreef:
wielerreizen schreef:Indien u dacht het om fietsvakanties zou gaan, zoals aangegeven gaat het om wielervakanties waar men wielerwedstrijden bezoekt.
Zoals aangegeven? Een wielervakantie is dus een vakantie waarbij je wielerwedstrijden bezoekt?
Definiëren lijkt me toch wel zinvol.
Ik krijg inderdaad ook pas bij vraag 6(!) door wat hier wordt bedoeld met een 'wielerreis'! Definiëren!!!! Ik zat bij 'actief en passief bezig zijn met de wielersport' (vraag 1 en 2) te denken aan zelf wielrennen (=actief) en als ploegleider/manager/materiaalman/verzorger in de auto zitten (=passief); blijkt pas bij vraag 6 dat dit toch anders bedoeld wordt... :D
Kan mijn ' :D ' ook niet onderdrukken bij de vraag over de prijs: minimale, maximale en gemiddelde prijs?? Staat er bij de Fontys Economische Hogeschool Tilburg geen rekenen op het programma, of wordt hier met 'gemiddelde prijs' weer iets bedoeld dat geheel aan mij (en andere forummers) voorbijgaat?
Al met al zorgt het ervoor dat ik zo'n onduidelijke, onsamenhangende enquête niet verder ga invullen.... (En dan heb ik het nog niet eens over spelling en taalgebruik gehad).

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 17 mar 2012 22:19

Ok, ik begin er niet aan. Hopelijk 1e jaars studenten, dan hebben ze nog 3 jaar om te leren hoe het wel moet. Maar zoveel spelfouten is toch wel ernstig. Je mag verwachten dat HBO'rs voldoende bagage meegekregen hebben.

Gebruikersavatar
jeroenkuiper
Forum-lid
Berichten: 1090
Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
Locatie: wolvega

Gebruikersavatar jeroenkuiper 18 mar 2012 00:35

kan zo langzamerhand wel een subforum gemaakt worden met al die enquetes etc...

ik denk dat ik niet eens meer de moeite neem om deze te proberen gezien bovenstaande reacties... succes met jullie onderzoek jongens maar er mankeert nog een boel aan jullie enquete
Afbeelding

Gebruikersavatar
opafiets
Forum-lid
Berichten: 626
Lid geworden op: 13 aug 2008 00:14

Gebruikersavatar opafiets 18 mar 2012 08:24

Mooi,lekker oppervlakkig.
.................

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 18 mar 2012 09:58

alpdhuez53:15 schreef:Ok, ik begin er niet aan. Hopelijk 1e jaars studenten, dan hebben ze nog 3 jaar om te leren hoe het wel moet. Maar zoveel spelfouten is toch wel ernstig. Je mag verwachten dat HBO'rs voldoende bagage meegekregen hebben.
Als dit HBO ,ers zijn begin ik mij inderdaad zorgen te maken over de toekomst van dit land,
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 18 mar 2012 11:44

Onderzoek is ook bij mij op de club binnengekomen. Hebben vriendelijke bedankt. Ik vind dit echt SPECO/ HBO onwaardig. Indien ze hiermee akkoord gaan zijn ze echt diep gezonken..
Train ze!

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 18 mar 2012 12:06

Normaliter wordt een enquête altijd voorgelegd aan de begeleidend(e) docent(en) alvorens tot publicatie over te gaan. Heb hier al eerder op gereageerd, maar dit is gewoon schandelijk voor deze onderwijsinstelling.
Addict R1

Plaats reactie