Volgens mij moet je in dat gevan het Ducttape netjes in de bilnaad aanbrengenfizik schreef:Duct tape of tape jij er eenden mee?
Ik vraag me af: je begint met scheren onderaan, maar waar hou je op? Of loopt iedereen net als ik rond met een boxershort van haar?
Armen scheren
Ha Fizik je hebt gelijk,het staat er op, duct .Noem ik het toch al jaren ducktape.Weer iets geleerd vanavond.Bytheway ik stop ook op boxer hoogte.
Maar dat komt door luiigheid.Zo strijk ik van overhemden ook al1 de voorkant,de rest zit onder mijn colbert.
Maar dat komt door luiigheid.Zo strijk ik van overhemden ook al1 de voorkant,de rest zit onder mijn colbert.
Nee, wielrenner. En die scheren de zichtbare ledematen als het zomer wordt. Is dat nieuw voor jou?eelcoz schreef:Jezus, je bent toch geen wijf?knutmo schreef:Dat vind ik niet erg soigné. Van mij mag iedereen er als een aap bij fietsen, maar ik probeer me een beetje te verzorgen.
Of ik m'n ballen scheer doet er denk ik niet zo toe. Daar heb je immers ook geen ambidextrie voor nodig.havana schreef:Scheer je je ballen ook? Draag je ook dameskleding?
En dameskleding draag ik nooit, maar met dit weer wel weer een short en shirt met korte mouwen op de fiets, vandaar mijn vraag.
-
- Forum-lid HC
Oplossig: Laat je zelf waxen. Daarnaast gewoon lang genoeg oefenen.
What makes the boat go faster?
Dus dit topic is serieus???? Dat wielrenners benen scheren begrijp ik al niet, maar ik wist niet dat sommigen hun armen ook nog doen.... Maar goed, alles om bij het edele volkje der echte wielrenners te horen natuurlijk!
Jammer genoeg heb ik nog nooit een echte wielrenner gezien die zijn armern scheert......of moet ik zeggen gelukkig?
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
herstel: Het is al een raar gezicht als een niet-profrenner zijn benen scheert, laat staan zijn armen! Valt m.i. in dezelfde categorie als de mensen die rond rijden in teamkleding van een profteam.knutmo schreef:Dan moet je toch eens wat beter kijken. Ik heb nog nooit een wielrenner gezien met een flinke bos haar op de armen. Het is natuurlijk ook echt een heel raar gezicht als je wel je benen, en niet je armen scheert!
OT: Op tellsell zie je wel eens van die creams die ze gebruiken voor ontharen. Misschien kun je daarmee je hele lichaam insmeren.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Over beter kijken gesproken..knutmo schreef:Dan moet je toch eens wat beter kijken. Ik heb nog nooit een wielrenner gezien met een flinke bos haar op de armen. Het is natuurlijk ook echt een heel raar gezicht als je wel je benen, en niet je armen scheert!