Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota Kult?

krokie
Forum-lid

krokie 16 nov 2010 23:57

Geen idee of ie ze zelf heeft, denk dat het via toeleverancier is.
Die van mij was toen in 1 week klaar (stond als sofort leferbar op site) (moest ook wel want ik zat zonder en moest een triatlonnetje doen 2 weken later). Hij reageerde vrij snel, naar eigen zeggen monteert ie alles opnieuw tot en met stuurlint, ik moest bovendien de crank, voorbouwlengte en stuurbreedte kiezen, wilde er zelf een andere wielset op. Dus hij had er wel werk aan.
Kon hem in het weekend bij hem thuis ophalen.
Tsja service..per email wel snelle reactie , rest doe ik zelf. Ga niet ff heen en weer rijden.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen

rsnijders
Forum-lid

rsnijders 21 nov 2010 22:33

Dit weekend in Hoeven geweest de dichtsbijzijnde FM voor mij die Kuota verkoopt en hem mijn wensen kenbaar gemaakt mbt de aankleding van de Kuota Kult. Ben benieuwd naar de offerte die ik binnekort ontvang ...

mispoes
Forum-lid

mispoes 22 nov 2010 08:47

Krokie schreef:Geen idee of ie ze zelf heeft, denk dat het via toeleverancier is.
Die van mij was toen in 1 week klaar (stond als sofort leferbar op site) (moest ook wel want ik zat zonder en moest een triatlonnetje doen 2 weken later). Hij reageerde vrij snel, naar eigen zeggen monteert ie alles opnieuw tot en met stuurlint, ik moest bovendien de crank, voorbouwlengte en stuurbreedte kiezen, wilde er zelf een andere wielset op. Dus hij had er wel werk aan.
Kon hem in het weekend bij hem thuis ophalen.
Tsja service..per email wel snelle reactie , rest doe ik zelf. Ga niet ff heen en weer rijden.

Heb even op de site gekeken, ziet er wel interessant uit, maar ik kan nergens framematen ontdekken (of kijk ik niet goed).

Hoe heb jij dat gedaan t.a.v. de framemaat? Per mail doorgegeven?
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

krokie
Forum-lid

krokie 22 nov 2010 09:51

mispoes schreef: Heb even op de site gekeken, ziet er wel interessant uit, maar ik kan nergens framematen ontdekken (of kijk ik niet goed).
Hoe heb jij dat gedaan t.a.v. de framemaat? Per mail doorgegeven?

Voor kuota staat er een pdf tabelletje. Verder heb ik mail en telefoon gebruikt. De offertes zijn interessanter dan de prijzen op de site over het algemeen. Afhalen levert ook 50 euro op.
Wellicht verder per PM want wel redelijk off topic. Hoeven is niet echt in de buurt van Duitsland.
Benieuwd wat het wordt met de Kult (erg mooi apparaat). Wat houdt trouwens semi geintegreerde seatpost in, moet je deze wel op maat zagen? Dat zou ik weer jammer vinden.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen

zipp
Forum-lid

zipp 23 nov 2010 18:20

Een semi geintegreerde seatpost is gewoon in hoogte verstelbaar , alleen beperter dan een normale zadelpen

Plaats reactie