Tecklenburg Rundfahrt 2011
[quote="mao"]@gerrit
Is de gps route excact de zelfde die as 4 juni word gereden?
Wil mijn (nieuwe) edge 800 uit proberen
[/quote]
Nee:
dat het een mooie tocht word met zo goed als geen fietspaden meer en een aantal nieuwe ( pittige ) klimmen erin.
Is de gps route excact de zelfde die as 4 juni word gereden?
Wil mijn (nieuwe) edge 800 uit proberen
[/quote]
Nee:
dat het een mooie tocht word met zo goed als geen fietspaden meer en een aantal nieuwe ( pittige ) klimmen erin.
Ik ben van plan voor het eerst mee te doen en de 160 te rijden. Hoe zijn de bevoorradingen bij deze tocht?
En iemand een idee na welke afstand de splitsing van de routes is?
Als ik de beschrijving op de site lees (zie openingspost), zitten deze vrij laat in het parcours.
Ik weet nl. nog niet welke afstand ik ga rijden, heb geen idee hoe ik de klimmetjes verteer.
Als ik de beschrijving op de site lees (zie openingspost), zitten deze vrij laat in het parcours.
Ik weet nl. nog niet welke afstand ik ga rijden, heb geen idee hoe ik de klimmetjes verteer.
[quote="Steven250"]Ik ben van plan voor het eerst mee te doen en de 160 te rijden. Hoe zijn de bevoorradingen bij deze tocht?[/quote]
De bevoorradingen zijn goed ( de afgelopen jaren ), maar het bakkertje in Tecklenburg ( vlakbij het centrum op de hoek ) is echt uitmuntend
De bevoorradingen zijn goed ( de afgelopen jaren ), maar het bakkertje in Tecklenburg ( vlakbij het centrum op de hoek ) is echt uitmuntend
-
- Forum-lid
[quote="Henk-Jan"][quote="Steven250"]Ik ben van plan voor het eerst mee te doen en de 160 te rijden. Hoe zijn de bevoorradingen bij deze tocht?[/quote]
[/quote]
Bevoorrading is goed met, toen der tijd 3 stops op de 160 km. Waarvan er 1 in Tecklenburg als je net het steile 20+% stuk hebt gehad, ergens halve wege bij een cafe en vlak voor tecklenburg bij een in de bossen gelegen overkapping. Bij stop 1 en 3 is bevoorrading aanwezig, echter bij de 2e stop niet, maar is el wel de mogelijkheid om in het cafe wat te eten/drinken.
Dit is wat ik me nog van vorig jaar kan herinneren. Ik had wel gelezen, dat ze de route wat aan hebben gepast, dus wellicht dat de pauze punten nu ergens anders zijn maar ik ga er wel vanuit dat je er 3 stuks in totaal hebt.
Edit: Ik keek net even op de site en zag dat er 4 pauze punten waren op de 160 km.
[/quote]
Bevoorrading is goed met, toen der tijd 3 stops op de 160 km. Waarvan er 1 in Tecklenburg als je net het steile 20+% stuk hebt gehad, ergens halve wege bij een cafe en vlak voor tecklenburg bij een in de bossen gelegen overkapping. Bij stop 1 en 3 is bevoorrading aanwezig, echter bij de 2e stop niet, maar is el wel de mogelijkheid om in het cafe wat te eten/drinken.
Dit is wat ik me nog van vorig jaar kan herinneren. Ik had wel gelezen, dat ze de route wat aan hebben gepast, dus wellicht dat de pauze punten nu ergens anders zijn maar ik ga er wel vanuit dat je er 3 stuks in totaal hebt.
Edit: Ik keek net even op de site en zag dat er 4 pauze punten waren op de 160 km.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="tomkolkman"][quote="Henk-Jan"][quote="Steven250"]Ik ben van plan voor het eerst mee te doen en de 160 te rijden. Hoe zijn de bevoorradingen bij deze tocht?[/quote]
[/quote]
[/quote]
Die in Tecklenburg was vorig jaar direkt na het 20% stuk(eerst vanaf Ledde door het bos en dan de Steinstrasse) bij de voetbalvelden.
[/quote]
[/quote]
Die in Tecklenburg was vorig jaar direkt na het 20% stuk(eerst vanaf Ledde door het bos en dan de Steinstrasse) bij de voetbalvelden.
-
- Forum-lid
[quote="pinarello"][quote="tomkolkman"][quote="Henk-Jan"][quote="Steven250"]Ik ben van plan voor het eerst mee te doen en de 160 te rijden. Hoe zijn de bevoorradingen bij deze tocht?[/quote]
[/quote]
Bevoorrading is goed met, toen der tijd 3 stops op de 160 km. Waarvan er 1 in Tecklenburg als je net het steile 20+% stuk hebt gehad, ergens halverwege bij een cafe en vlak voor tecklenburg bij een in de bossen gelegen overkapping. Bij stop 1 en 3 is bevoorrading aanwezig, echter bij de 2e stop niet, maar is el wel de mogelijkheid om in het cafe wat te eten/drinken.
[/quote]
Die in Tecklenburg was vorig jaar direkt na het 20% stuk(eerst vanaf Ledde door het bos en dan de Steinstrasse) bij de voetbalvelden.[/quote]
Klopt inderdaad, maar dat had ik ook geschreven
[/quote]
Bevoorrading is goed met, toen der tijd 3 stops op de 160 km. Waarvan er 1 in Tecklenburg als je net het steile 20+% stuk hebt gehad, ergens halverwege bij een cafe en vlak voor tecklenburg bij een in de bossen gelegen overkapping. Bij stop 1 en 3 is bevoorrading aanwezig, echter bij de 2e stop niet, maar is el wel de mogelijkheid om in het cafe wat te eten/drinken.
[/quote]
Die in Tecklenburg was vorig jaar direkt na het 20% stuk(eerst vanaf Ledde door het bos en dan de Steinstrasse) bij de voetbalvelden.[/quote]
Klopt inderdaad, maar dat had ik ook geschreven
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Voor de mensen die 'm gaan rijden én een Garmin hebben (of gewoon op kunnen letten), hier vind je de kleine (+/- 4 km) omweg waarmee je de Doreberg meepakt. Dat is een doodlopende weg, dus dezelfde weg weer terug en je bent weer op het parcours. Zeer leuke en goed lopende klim. Zet 'm in je Garmin en start 'm aan het begin van de tocht (navigate to start: no) en Garmin zal zelf aangeven wanneer je in de buurt komt.
Ik ga dit jaar ook weer heen. Laatste keer dat ik deze tocht gefietst heb is ongeveer 8jr geleden. Heb er zin in!
Gr. Diederik
Gr. Diederik
@Havana
Er zit bij jou ook geen maat op he, 160 km met >2000hm en dan nog doodlopend om weggetjes zoeken om meer te kunnen klimmen.
Misschien komen we elkaar wel tegen ( indiergeval niet op de Doreberg ), tot zaterdag
O ja, ik ben te herkennen aan die fietser die allen maar op z,n nieuwe garmin zit te kijken.
Er zit bij jou ook geen maat op he, 160 km met >2000hm en dan nog doodlopend om weggetjes zoeken om meer te kunnen klimmen.
Misschien komen we elkaar wel tegen ( indiergeval niet op de Doreberg ), tot zaterdag
O ja, ik ben te herkennen aan die fietser die allen maar op z,n nieuwe garmin zit te kijken.