Ervaring Mantel Bikeparts webwinkel
Omdat deze shop mijn items samen het goedkoopst kon leveren, heb ik donderdag hier voor de eerste maal een bestelling geplaatst. Zaterdagmorgen stond de bezorger van TNT al met een pakketje voor de deur.
Ook een bevestigingsmail met de track&trace code is een pluspunt. Als ik hier producten goedkoper kan vinden, zal ik hier zeker ook weer gaan bestellen.
Ook een bevestigingsmail met de track&trace code is een pluspunt. Als ik hier producten goedkoper kan vinden, zal ik hier zeker ook weer gaan bestellen.
Niets dan lof na een bestelling of 5. Als het op voorraad is en je bestelt voor het middaguur is het daadwerkelijk de volgende dag in huis.
Zijn ook regelmatig goedkoper dan de Duitse webshop, dus ik kom steeds vaker bij Mantel uit.
Zijn ook regelmatig goedkoper dan de Duitse webshop, dus ik kom steeds vaker bij Mantel uit.
Meerdere keren bij mantel besteld, elke keer perfect door hen afgehandeld.
De laatste keer Iclick Race pedalen gekocht. Door twijfel had ik toch liever de Look Keo carbons.
Na ontvangst van de Iclicks mantel gebeld en gevraagd of ik ze mocht omruilen.
Dit was geen probleem, na terugzending van de Iclicks kreeg ik netjes de Look Keo's zonder extra verzendkosten.
Vriendelijke betrouwbare webshop !
De laatste keer Iclick Race pedalen gekocht. Door twijfel had ik toch liever de Look Keo carbons.
Na ontvangst van de Iclicks mantel gebeld en gevraagd of ik ze mocht omruilen.
Dit was geen probleem, na terugzending van de Iclicks kreeg ik netjes de Look Keo's zonder extra verzendkosten.
Vriendelijke betrouwbare webshop !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dinsdagavond besteld, woe verzonden, gister bezorgd. Helemaal top!
Less is bore
Een aantal keer iets besteld.
Een keer gehad dat een onderdeel niet op voorraad bleek. Kreeg toen 3 opties.
1. onderdeel kosteloos naleveren.
2. niet voorradig artikel cancellen.
3. Gehele order cancellen.
Prima winkel wat mij betreft.
Een keer gehad dat een onderdeel niet op voorraad bleek. Kreeg toen 3 opties.
1. onderdeel kosteloos naleveren.
2. niet voorradig artikel cancellen.
3. Gehele order cancellen.
Prima winkel wat mij betreft.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, en dan doet Mantel het goed, dan vern@@kt PostNL het weer. Netjes aangegeven dat de 2e bezorging nasr postkantoor moet. Kom ik daar aan, "helaas meneer, er zijn vandaag geen pakketten afgeleverd".
En op de tracktrace zetten ze gewoon neer 'postkantoor gesloten'. Dus nog liegen ook.
Dus dit weekend niet op het gemak nieuwe schijfremmetjes monteren, uitlijnen, inkorten en ontluchten. Gaat vaak fout daar
En op de tracktrace zetten ze gewoon neer 'postkantoor gesloten'. Dus nog liegen ook.
Dus dit weekend niet op het gemak nieuwe schijfremmetjes monteren, uitlijnen, inkorten en ontluchten. Gaat vaak fout daar
Less is bore
Ook hier een positieve eerste ervaring met Mantel: woensdagmorgen besteld, donderdag in huis. Scherpe prijs, professioneel ogende profielpagina met overzicht van bestelde items en direct link naar de Track & Trace. Zoals webshoppen anno 2012 zou moeten gaan! Hier koop ik vaker
Heb ik ook ondervonden, alleen spijtig dat de banken zo lang nodig hebben voor een overschrijving richting het verre Nederland. Duurt gemakkelijk 3 werkdagen, probleem is dat ze bij een bank gemiddeld maar 3 dagen werken per week . Maar bon, dat is een andere kwestie.paashaas schreef:Levering in België gebeurt ook vrij snel. Als ze de betaling ontvangen hebben, wordt het meestal de dag erna geleverd.
Ga er mijn tacx rollen ook bestellen deze week, echt scherpe prijzen daar!