Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

SLOTJE ! opgelost

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2618
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 09 nov 2010 17:08

RAFC schreef:
Josebã schreef:Verbaas me al langer dat die zich nog niet in het internet circuit hebben gestort. Zijn toch met groepen en wielen nog een stukkie goedkoper dan Salden volgens mij. Misschien hebben ze het niet nodig.


De kracht van Hopmans zit hem er juist in dat je langskomt. Je gaat altijd met meer de deur uit dan waar je voor kwam.


Denk niet dat dat opweegt tegen het marktpotentieel van het web. Daarnaast verlaat ik de webshop van Salden ook steevast met meer dan ik voorgenomen had. Het argument "geen verzendkosten" is altijd een goede reden om nog een paar keer vaker te klikken......

dafke
Forum-lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 19 mei 2007 16:08

dafke 09 nov 2010 18:05

Aanbiedingen leggen ze niet opzij. Ik kan pas volgende week ten vroegste langs gaan en tegen dan is alles zeker weg.
Nuja een webshop zou niet slecht zijn. Voor veel onderdelen zijn ze goedkoper dan de meeste webshops. Verzendkosten neem ik er wel bij. Er naartoe rijden kost vanuit mijn standpunt ook geld.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39520
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 nov 2010 18:09

Welnee, die tent draait perfect zo!
Je gaat idd met meer naar buiten dan waar je voor kwam, mensen rijden er speciaal heen voor een ochtendje Hopmans en ze hoeven geen website bij te houden en iemand te hebben die de spullen verzendklaar maakt.
Prima zo; eens in de zoveel tijd stap ik een uur in de auto, ga lekker shoppen en ga weer een uur terug in de auto.
Less is bore

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 09 nov 2010 18:25

Daniel1975 schreef:Welnee, die tent draait perfect zo!
Je gaat idd met meer naar buiten dan waar je voor kwam, mensen rijden er speciaal heen voor een ochtendje Hopmans en ze hoeven geen website bij te houden en iemand te hebben die de spullen verzendklaar maakt.
Prima zo; eens in de zoveel tijd stap ik een uur in de auto, ga lekker shoppen en ga weer een uur terug in de auto.


En toch heeft Frans Hopmans mij begin april van dit jaar persoonlijk gezegd dat ze 'on line' zouden gaan. De voortgang van het project zou wat trager verlopen dan gewenst, want het 'probleem' zou vooral bij de toeleveranciers liggen. Zijn klanten verwachten een bepaalde servicegraad van hem en verkrijgbaarheid van hetgeen hij in zijn assortiment heeft. En als het spul niet te leveren is en wel op de website staat, dan... Dat was zo ongeveer de strekking van z'n betoog.
Ik kijk dan ook telkens even of hij inderdaad al een webshop gestart heeft. Alhoewel, voor kleding rijd ik er toch liever 'even' heen, dan iets wat niet past weer te moeten ruilen. Veel te veel 'gedoe' vind ik.
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2618
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 09 nov 2010 18:33

Tuurlijk.....er gaat niets boven een ochtendje Hopmans, of een live bezoek aan Salden. Maar ondanks dat ik qua winkel die in BopZ prefereer constateer ik op mijn bankrekening toch een grotere stroom euri's naar Limbricht (en naar de Sporvoedingwebshop.com en naar een aantal andere digishops).

Je kan kijken naar wat mensen er wel besteden. Dan gaat het perfect zo! Ik zou als winkelier/ondernemer echter meer geinteresserd zijn in wat mensen (nog) niet bij mij besteden (maar hier wellicht best toe bereid zijn).

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39520
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 nov 2010 18:48

Ik denk dat ie lekker onderaan de streep kijkt.
En met zijn huidige kassamanier gaat er denk ik ook wel e.e.a. zwart (pure speculatie!).
Less is bore

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 09 nov 2010 19:16

Je hoeft hierover niet te speculeren.
Hopmans zijn core business is heel wat anders dan fietsspulletjes.
( Heb ik je toch wel eens uitgelegd? )

Voor de duidelijkheid: Bij Hopmans gebeurt niets wat niet mag!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 09 nov 2010 19:59

campa=super schreef:Je hoeft hierover niet te speculeren.
Hopmans zijn core business is heel wat anders dan fietsspulletjes.
( Heb ik je toch wel eens uitgelegd? )
edit


Nu maak je me toch wel heel nieuwsgierig.
I know myself like no one else
Nothing to defend

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 09 nov 2010 20:05

Daniel1975 schreef:Welnee, die tent draait perfect zo!
Je gaat idd met meer naar buiten dan waar je voor kwam, mensen rijden er speciaal heen voor een ochtendje Hopmans en ze hoeven geen website bij te houden en iemand te hebben die de spullen verzendklaar maakt.
Prima zo; eens in de zoveel tijd stap ik een uur in de auto, ga lekker shoppen en ga weer een uur terug in de auto.



Heb ik pas geleden ook gedaan...op woensdag:(

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39520
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 nov 2010 20:13

Lol, dan is ie dicht ;)
Less is bore

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 09 nov 2010 20:19

Arme Dafke, iedereen vindt er wat van en niemand haalt wat voor hem.:(:(:d
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 09 nov 2010 20:24

Daniel1975 schreef:Lol, dan is ie dicht ;)


En voor ik wegreed heb ik nog even op de website gekeken wat het adres precies is.
Had ik nou ook maar naar de openingstijden gekeken. Wie verwacht nou dat zo'n winkel op woensdag dicht is.

Plaats reactie