Doorschijnen fietsbroek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus jij rijdt altijd met een onderbroek in je fietsbroek? Das dom!!jansen01 schreef:. Een witte broek die doorschijnt vind ik overigens bij de meeste vrouwen geen probleem, vooral als ze er 'iets' onder hebben met een donkere kleur.
.
Less is bore
Je conclusie ontgaat mij even?daniel1975 schreef:Dus jij rijdt altijd met een onderbroek in je fietsbroek? Das dom!!jansen01 schreef:. Een witte broek die doorschijnt vind ik overigens bij de meeste vrouwen geen probleem, vooral als ze er 'iets' onder hebben met een donkere kleur.
.
Addict R1
- daniel1975
- Forum-lid HC
We hebben het over witte fietsbroeken hier; jij begint over donkere dingen eronder. Dus mijn conclusie is dat jij er naar eigen voorbeeld vanuit gaat dat dames een leuk stringding onder hun fietsbroek dragen
Less is bore
De wereld bestaat niet alleen uit fietsendaniel1975 schreef:We hebben het over witte fietsbroeken hier; jij begint over donkere dingen eronder. Dus mijn conclusie is dat jij er naar eigen voorbeeld vanuit gaat dat dames een leuk stringding onder hun fietsbroek dragen
Wat is dit nou voor achterlijke conclusie?daniel1975 schreef:Dus jij rijdt altijd met een onderbroek in je fietsbroek? Das dom!!jansen01 schreef:. Een witte broek die doorschijnt vind ik overigens bij de meeste vrouwen geen probleem, vooral als ze er 'iets' onder hebben met een donkere kleur.
.
Je snapt 'mkxlight schreef:De wereld bestaat niet alleen uit fietsendaniel1975 schreef:We hebben het over witte fietsbroeken hier; jij begint over donkere dingen eronder. Dus mijn conclusie is dat jij er naar eigen voorbeeld vanuit gaat dat dames een leuk stringding onder hun fietsbroek dragen
Dit terzijde, zie ik nog steeds geen aanleiding om een conclusie te trekken dat ik met een onderbroek rondfietst
Addict R1
Vorig jaar tijdens een van de vele tourtochten reed er een niet onaantrekkelijke vrouw voor me de Eijserboschweg op en moet zeggen dat het klimmen dan nog makkelijker gaat zelfs met de tong naar binnen. Dit even terzijde.
Mijn vrouw had ook ooit een "roze" broek gekocht die bij eerste gebruik al doorscheen. Of je nu man of vrouw bent het is geen podum tenzij je dat niets kunt schelen. Ze heeft contact opgenomen met de leverancier want via internet bestellen heb je nu eenmaal wat meer rechten in dit land en ze kon hem omruilen voor een ander of geld terug krijgen.
Vanaf dat moment worden broeken niet meer via internet besteld maar aangeschaft in een winkel zodat je daar meteen over kunt oordelen.
Mijn vrouw had ook ooit een "roze" broek gekocht die bij eerste gebruik al doorscheen. Of je nu man of vrouw bent het is geen podum tenzij je dat niets kunt schelen. Ze heeft contact opgenomen met de leverancier want via internet bestellen heb je nu eenmaal wat meer rechten in dit land en ze kon hem omruilen voor een ander of geld terug krijgen.
Vanaf dat moment worden broeken niet meer via internet besteld maar aangeschaft in een winkel zodat je daar meteen over kunt oordelen.
Misschien ligt het aan mijn "dirty mind" maar ik zie een heel raar plaatje voor me...tnieuw schreef:Vorig jaar tijdens een van de vele tourtochten reed er een niet onaantrekkelijke vrouw voor me de Eijserboschweg op en moet zeggen dat het klimmen dan nog makkelijker gaat zelfs met de tong naar binnen. Dit even terzijde.
...