Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Nieuwe manier van trainen: de super Tacx in Amerongen

raassie
Forum-lid

raassie 13 mei 2012 09:27

Ik kan me wel voorstellen waarom deze trainer geen succes is. De trainingsmogelijkheden zijn er absoluut, maar daar is de prijs ook naar. Ik geloof dat hij verkrijgbaar is voor een kleine 15 duizend euro......Mocht ik ooit de staatsloterij winnen.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

lagazettadellosport
Forum-lid

lagazettadellosport 13 mei 2012 09:40

ik was gister ook bij dallacollina cycling en blijkt dat je deze trainer ook kun huren, gezien de weersomstandigheden van de afgelopen maanden zeg ik, GOED IDEE!!!
ze vertelde me dat het commerciële succes van deze Tacx eigenlijk inderdaad door de prijs tegen was gevallen, maar gezien de mogelijkheden, op 2% nauwkeurige wattage meter, tot 22% klimmogelijkheid(100% realistisch) instelbare gebruikers...afijn a must see!!
De trainer is dus wel een succes maar misschien niet zo geschikt voor de consumenten markt??

knutmo
Forum-lid

knutmo 13 mei 2012 10:28

Wat kost dat ding dan?

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 13 mei 2012 10:55

lagazettadellosport schreef:ik was gister ook bij dallacollina cycling en blijkt dat je deze trainer ook kun huren, gezien de weersomstandigheden van de afgelopen maanden zeg ik, GOED IDEE!!!
ze vertelde me dat het commerciële succes van deze Tacx eigenlijk inderdaad door de prijs tegen was gevallen, maar gezien de mogelijkheden, op 2% nauwkeurige wattage meter, tot 22% klimmogelijkheid(100% realistisch) instelbare gebruikers...afijn a must see!!
De trainer is dus wel een succes maar misschien niet zo geschikt voor de consumenten markt??
En speciaal aangemeld zodat wij dit niet zouden missen? Hoe filantropisch!

:roll:

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 13 mei 2012 11:07

lagazettadellosport schreef:, op 2% nauwkeurige wattage meter
Nog leuker, je hoeft het vermogen niet eens te meten, je rekent het zo uit ;-)

Ik heb wel eens een stukje gefietst op een loopband zoals je die in de sportschool ziet, en het is idd wel grappig.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 13 mei 2012 12:26

joseba5 schreef:Volgens mij was dit ding twee jaar geleden al te zien op Bikemotion. Als er wereldwijd nog maar vijf van zijn lijkt het me in ieder geval geen commercieel succes.

Mag ik verder opmerken dat dit topic wel een bedenkelijk niveau heeft. Misschien had TS er nog even een foto en adresgegevens van de winkel bij kunnen zetten......

Bedenkelijk niveau???

Heb ik iets gemist soms?
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 13 mei 2012 13:06

lvgh schreef:
lagazettadellosport schreef:ik was gister ook bij dallacollina cycling en blijkt dat je deze trainer ook kun huren, gezien de weersomstandigheden van de afgelopen maanden zeg ik, GOED IDEE!!!
En speciaal aangemeld zodat wij dit niet zouden missen? Hoe filantropisch!

:roll:
Ik dacht dat ik de enige was maar gelukkig staan er nog meer spam filters aan. Prima om te posten dat je dat ding kan uitproberen en zelfs huren maar de manier waarop dit topic al wordt ingeleid is niet helemaal mijn kopje thee. En dan begrijpt hopelijk razenderoeland ook wat ik bedoel met een bedenkelijk niveau.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 13 mei 2012 13:23

Tja iemand die al jaren op dit forum zit wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven maar nieuwe leden die heel toevallig ook in de winkel waren bekijk ik met wat meer scepsis. Zeker als de boodschap niet zuiver informatief (iets wat interessant voor medefietsers is) maar ook commercieel is (een zekere partij verdient hieraan via verkoop of in dit geval verhuur).

papsnoetn01
Forum-lid

papsnoetn01 13 mei 2012 14:57

joseba5 schreef:Mag ik verder opmerken dat dit topic wel een bedenkelijk niveau heeft. Misschien had TS er nog even een foto en adresgegevens van de winkel bij kunnen zetten......
Dat mag natuurlijk, maar de ironie in de eerste post van Joseba is blijkens de eerstvolgende
reacties niet voor eenieder gelijk duidelijk, en de daaropvolgende dragen in dit opzicht ook niet
echt veel bij. Het lijkt me dat de TS. een louter informatief doel beoogde, hetgeen sterk betwijfeld kan
worden bij de post van "lagazettadellosport"

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 13 mei 2012 15:58

4kids schreef:Normaal gesproken al een fijne winkel (met bijzondere spullen zoals kleding van Pissei, Gios en leuke tijdschriften/boeken. Alles Italiaans!) waar je in een gezellige sfeer door Frank en Kirsten wordt geholpen.
Louter objectieve en informatieve inleiding naar waar het echt om gaat, ;)

papsnoetn01
Forum-lid

papsnoetn01 13 mei 2012 17:11

Het zou natuurlijk ook gewoon een tevreden klant kunnen zijn; die mogelijkheid wordt door Joseba toch wel heel achteloos
terzijde geschoven. Ook al gezien het aantal posts schenk ik TS. toch graag het voordeel van de twijfel, die mij vanwege de
toonzetting toch ook wel enigszins bekroop.

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 14 mei 2012 09:46

Laten we 't houden op een enthousiaste en tevreden klant met toevallig een commerciële achtergrond die de hele dag dit soort stukjes uit zijn mouw schudt en er daarom niks aan kan doen dat hij ook in deze modus vervalt op het forum.

Plaats reactie