Met Millar, Wiggins, Froome, Martin, Grabsch, Degenkolb denk ik dat ze redelijk de benen hebben om ieder gat dicht te rijden. Dat is gewoon de hele wereldtop hardrijden in een team van 6 man met 2 sprinters... Ik ben bang dat het Cav vs Greipel wordt. Maar we zullen het zien. Misschien dat Froome de groep van kop af losrijdt in een klimbmwpower schreef:vantheman schreef:Ik denk dat controle door GB en DL ook lastig wordt.. En ik hoop het ook! Weet iemand al wat het weer doet?eelcoz schreef: Maar goed, welke landen behalve GB en eventueel Duitsland zijn gebaat bij een massasprint? Plus het feit dat de ploegen uit slechts 5 renners bestaan, geeft me enigszins hoop dat een massasprint misschien wel te vermijden is.
Olympische Spelen 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die wordt dan weer teruggefloten om te knechten voro Cav
Less is bore
-
- Forum-lid
.... BTW: kan er iemand de topic-titel even aanpassen? Olypische spelen doet me nu sterk denken aan spelen voor mensen met een poliep...
- razenderoeland
- Forum-lid
eelcoz schreef:De finishtijd is afhankelijk van de snelheid waarmee gefietst gaat worden....daniel1975 schreef:Dit gaat dus het OS topic worden denk ik.
Iemand een tijdschema van de wegwedstrijden? Wat ik kan vinden is heren tussen 11 en 17 uur, dames van 13 tot 17. Is dat finishtijd of einde uitzending NOS?
Maar goed, welke landen behalve GB en eventueel Duitsland zijn gebaat bij een massasprint? Plus het feit dat de ploegen uit slechts 5 renners bestaan, geeft me enigszins hoop dat een massasprint misschien wel te vermijden is.
Hou Peter Sagan maar in de gaten. (er van uit gaande dat ie mee doet)
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- razenderoeland
- Forum-lid
[quote="kaj1500"]Voor de volledigheid:
wo 08 aug 16.00 BMX Vrouwen Individueel - Seeding
wo 08 aug 16.40 BMX Mannen Individueel - Seeding
do 09 aug 16.00 BMX Mannen Individueel - Kwartfinale
vr 10 aug 16.00 BMX Vrouwen Individueel - Halve finale
vr 10 aug 16.08 BMX Mannen Individueel - Halve finale
vr 10 aug 17.30 BMX Vrouwen Individueel - Finale
vr 10 aug 17.40 BMX Mannen Individueel - Finale
Niet denigrerend bedoelt, maar het zijn toch geen kinderspelen?
wo 08 aug 16.00 BMX Vrouwen Individueel - Seeding
wo 08 aug 16.40 BMX Mannen Individueel - Seeding
do 09 aug 16.00 BMX Mannen Individueel - Kwartfinale
vr 10 aug 16.00 BMX Vrouwen Individueel - Halve finale
vr 10 aug 16.08 BMX Mannen Individueel - Halve finale
vr 10 aug 17.30 BMX Vrouwen Individueel - Finale
vr 10 aug 17.40 BMX Mannen Individueel - Finale
Niet denigrerend bedoelt, maar het zijn toch geen kinderspelen?
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Probeer ze maar eens bij te houden.....
Less is bore
Ook niet denigrerend bedoelddaniel1975 schreef:Probeer ze maar eens bij te houden.....
Ik vind het jammer dat het WK baan en WK weg uit elkaar is getrokken. Ik had veel liever gezien dat ze BMX en MTB aan hadden toegevoegd tot een mooi groot event wat op een zeer brede belangstelling kan rekenen. Nu teveel vesnipperd.
Wat ik van de OS wel aardig vind is dat je juist eens naar wat sport kijkt die je normaal niet zo snel zal volgen.
Overigens vanmorgen schoot een Koreaan een OS record met handboogschieten. Maar het telt niet want de openingsceremonie is nog niet gehouden
Bij dat soort regeltjes haak ik dus helemaal af.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus finish rond 17.15.....tennisser schreef:+ 1 uur !Gastheerg schreef:Programma Olympisch Wielrennen
Zaterdag 28 juli
10.00 - 16.15 wegwedstrijd mannen
Zondag 29 juli
12.00 - 16.15 wegwedstrijd vrouwen
Woensdag 1 augustus
12.30 - 16.25 tijdrit vrouwen
14.15 - 16.05 tijdrit mannen
Donderdag 2 augustus
16.00 - 18.30 kwalificatie teamachtervolging mannen, finale teamsprint mannen en finale teamsprint vrouwen
Vrijdag 3 augustus
16.00 - 18.55 finale teamachtervolging mannen, finale keirin vrouwen, kwalificatie teamachtervolging vrouwen
Zaterdag 4 augustus
10.00 - 11.30 kwalificatie en kwartfinale mannen sprint, mannen omnium
16.00 - 18.40 mannen omnium 30 km puntenrace, mannen sprint kwartfinale, teamachtervolging vrouwen
Zondag 5 augustus
10.00 - 11.25 mannen omnium 4 km achtervolging, kwalificatie sprint vrouwen
16.00 - 19.05 mannen omnium 15 km en 1 km tijdrit, mannen sprint kwartfinale en vrouwen sprint kwartfinale
Maandag 6 augustus
16.00 - 18.55 mannen sprint halve finale en finale, vrouwen omnium vliegende start, 20 km puntenrace en uitschakelingsrace, vrouwen sprint kwartfinale
Dinsdag 7 augustus
10.00 - 11.30 mannen keirin voorronde, vrouwen omnium 3 kilometer individuele achtervolging
16.00 - 18.30 mannen keirin finale, vrouwen omnium 10 kilometer en 500 meter tijdrit, vrouwen sprint halve finale en finale
Handig, dat er meerdere schemas rondzwerven.
@gg: tellen overwinningen in het voetbaltoernooi gisteren en vandaag dan ook niet
Less is bore
Dat is dus zo dubbel. In de "inloopdagen" tellen de uitslagen wel. Wereldrecords tellen wel maar OS records niet. Kan je mij echt wegdragen.daniel1975 schreef:@gg: tellen overwinningen in het voetbaltoernooi gisteren en vandaag dan ook niet
Jammer dat zowel de Belgische en Nederlandse tv de start van het wielrennen niet uitzenden.
Met kleine ploegen lijkt mij de start essentieel omdat de controle dan moeilijker is.
Gelukkig een Nederlander (Westra zo te zien) in de kopgroep. Ook sterke landen als Italie, Frankrijk, Belgie, Australie en Spanje in de kopgroep.
De Britten nu al aan kop van het peleton.
Iemand al namen gezien van de kopgroep?
Met kleine ploegen lijkt mij de start essentieel omdat de controle dan moeilijker is.
Gelukkig een Nederlander (Westra zo te zien) in de kopgroep. Ook sterke landen als Italie, Frankrijk, Belgie, Australie en Spanje in de kopgroep.
De Britten nu al aan kop van het peleton.
Iemand al namen gezien van de kopgroep?
Laatst gewijzigd door vantheman op 28 jul 2012 11:56, 3 keer totaal gewijzigd.
+1 plus leuk om te zien hoe "kleine" wielerlanden in het begin de "koers gaan maken"vantheman schreef:Jammer dat zowel de Belgische en Nederlandse tv de start van het wielrennen niet uitzenden.
Die laatste keer die helling op is trouwens op 50km van de meet. Dus de sprinters er op de laatste klim afrijden lijkt me te laat. Probleem is dat veel sprinters tot 200 km dit soort hellingen wel overleven.