Als je in hartje Amsterdam woont misschien. Ik kan 31 km/h gemiddeld fietsen zonder boven de 32 km/h uit te komen.Ziegler schreef:Ik vind het maar een sterk verhaal. Om gemiddeld dik 30 te trappen fiets je dus behoorlijk vaak 35 of meer per uur. Ik zie een jongen van 13 dat geen 100 km doen.
Training schema voor jeugd
Ik weet niet zo goed wat dit met A' dam te maken heeft.
In Nederland waait het meestal. Dit betekent voor ons stervelingen dat ze een deel van het rondje harder gaan dan een ander deel. En al naar gelang de windsterkte scheelt dat behoorlijk.
In Nederland waait het meestal. Dit betekent voor ons stervelingen dat ze een deel van het rondje harder gaan dan een ander deel. En al naar gelang de windsterkte scheelt dat behoorlijk.
Ja, maar de inspanning is dan redelijk constant. Waarom is het dan zo'n sterk verhaal dat een 13 jarige met wind mee 35 km/h kan rijden?Ziegler schreef:Ik weet niet zo goed wat dit met A' dam te maken heeft.
Kan me voorstellen dat in de stedelijke gebieden je vaak tempo moet matigen, jij niet?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is niet zo heel sterk, maar wel als het gemiddelde boven de 30 moet komen en dat 100 km lang. Dat vind ik nogal sterk. Hoe hard fietst dat kereltje als hij de terugweg de wind tegen heeft? Maar goed, we gaan dat joggie ongetwijfeld nog zien in de Tour. Hij heeft talent.bve schreef:Ja, maar de inspanning is dan redelijk constant. Waarom is het dan zo'n sterk verhaal dat een 13 jarige met wind mee 35 km/h kan rijden?Ziegler schreef:Ik weet niet zo goed wat dit met A' dam te maken heeft.
Kan me voorstellen dat in de stedelijke gebieden je vaak tempo moet matigen, jij niet?