Locomotief Tour de France (Klaar!)
-
- Forum-lid
[quote="ferry1982"]..ben heel benieuwd wat het gaat worden. [/quote]
Het wordt zoiets als op onderstaande foto. Minder mooi want ik probeer de fiets te maken met 'zolderrestanten' en dat gaat aardig lukken denk ik.
Ik heb nog een crankstel, voor- en achterderailleur, Brookszadel, zadelpen, wat wielen, pedalen en een bel(!).
Bij Serge is er inmiddels ook nog wat in bestelling dus dit project gaat weer veel te snel! Gelukkig zijn er ook nog een paar zaken waar ik nog niet uit ben zoals de shifters bv. Worden het schuine-buis shifters of ga ik voor bar-end-shifters? Nog geen idee.
Het wordt zoiets als op onderstaande foto. Minder mooi want ik probeer de fiets te maken met 'zolderrestanten' en dat gaat aardig lukken denk ik.
Ik heb nog een crankstel, voor- en achterderailleur, Brookszadel, zadelpen, wat wielen, pedalen en een bel(!).
Bij Serge is er inmiddels ook nog wat in bestelling dus dit project gaat weer veel te snel! Gelukkig zijn er ook nog een paar zaken waar ik nog niet uit ben zoals de shifters bv. Worden het schuine-buis shifters of ga ik voor bar-end-shifters? Nog geen idee.
Ga je fietsen zonder tassen? Of monteer je dragertjes? Ziet er meteen heel anders uit.
Mooie fiets trouwens, die Vanilla. En die Locomotief zal ook wel mooi worden.
Mooie fiets trouwens, die Vanilla. En die Locomotief zal ook wel mooi worden.
[quote="BianchiSL3"]Goed! Het wordt idd een vakantie fiets met spatborden en verlichting [/quote]
Ik ben zeer benieuwd naar het eind resultaat Hans.
Jouw kennende zal het wel weer een prachtfiets worden.
En waar gaat de vakantie heen?:):d:D;)
En waar gaat de vakantie heen?:):d:D;)
-
- Forum-lid
[quote="Farelli"]Ga je fietsen zonder tassen? Of monteer je dragertjes? Ziet er meteen heel anders uit.
Mooie fiets trouwens, die Vanilla. En die Locomotief zal ook wel mooi worden.[/quote]
Ik ga inderdaad fietsen zonder tassen maar met een karretje. Voor weinig op de kop getikt tijdens de afgelopen herfstvakantie.
[quote="Theo V"][quote="BianchiSL3"]Goed! Het wordt idd een vakantie fiets met spatborden en verlichting [/quote]
En waar gaat de vakantie heen?:):d:D;)[/quote]
Als de fiets klaar is zal ik eerst eens de boel in Nederland testen maar ergens de komende jaren zal het buitenland dan aan de beurt komen.
Mooie fiets trouwens, die Vanilla. En die Locomotief zal ook wel mooi worden.[/quote]
Ik ga inderdaad fietsen zonder tassen maar met een karretje. Voor weinig op de kop getikt tijdens de afgelopen herfstvakantie.
[quote="Theo V"][quote="BianchiSL3"]Goed! Het wordt idd een vakantie fiets met spatborden en verlichting [/quote]
En waar gaat de vakantie heen?:):d:D;)[/quote]
Als de fiets klaar is zal ik eerst eens de boel in Nederland testen maar ergens de komende jaren zal het buitenland dan aan de beurt komen.
[quote="BianchiSL3"]
[/quote]
Ah, een soort Bob-kar van Koga. Ziet er goed uit. Als het ding vergelijkbaar is met de Bob heel bruikbaar, ook 'in the (Dutch) mountains'.
[/quote]
Ah, een soort Bob-kar van Koga. Ziet er goed uit. Als het ding vergelijkbaar is met de Bob heel bruikbaar, ook 'in the (Dutch) mountains'.
-
- Forum-lid
Het is wel een kek karretje, er zit zelfs een stoeltje in. Google maar eens op Koga Chela. Of het een beetje fietst? Geen idee, de testrit komt nog.
[quote="BianchiSL3"]Als de fiets klaar is zal ik eerst eens de boel in Nederland testen maar ergens de komende jaren zal het buitenland dan aan de beurt komen.[/quote]
Houdt dit in dat er na deze nog drie andere vakantiefietsen gebouwd moeten worden?;):D
Houdt dit in dat er na deze nog drie andere vakantiefietsen gebouwd moeten worden?;):D
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"]
Houdt dit in dat er na deze nog drie andere vakantiefietsen gebouwd moeten worden?;):D[/quote]
Mwah, als het bevalt waarschijnlijk nog 1 ja.. De basis daarvoor zou al best eens in huis kunnen zijn
Houdt dit in dat er na deze nog drie andere vakantiefietsen gebouwd moeten worden?;):D[/quote]
Mwah, als het bevalt waarschijnlijk nog 1 ja.. De basis daarvoor zou al best eens in huis kunnen zijn
-
- Forum-lid
[quote="danny1407"]Ik zie mogelijkheden voor ravitaillering tijdens een Rotterdams forumritje in Limburg met zo'n karretje....
[/quote]
Ik ook, 78liter = 156 bidons. Of 90 bidons en 275 repen..
[/quote]
Ik ook, 78liter = 156 bidons. Of 90 bidons en 275 repen..