Ik hoop voor je dat je niet uit het noorden komt, ik had hetzelfde idee, ook voor 17eu een ticket bij de supermarkt gekocht om er vervolgens achter te komen dat er werkzaamheden aan het spoor zijn op de vrijdag t/m zondag....girlinred schreef: Bij de supermarkt twee dagkaarten voor 34euro gekocht. Is goedkoper dan benzine+parkeren en ook nog eens uitermate relaxed (mits ze op tijd rijden etc))
Bikemotion 2012
bert01 schreef:Ik hoop voor je dat je niet uit het noorden komt, ik had hetzelfde idee, ook voor 17eu een ticket bij de supermarkt gekocht om er vervolgens achter te komen dat er werkzaamheden aan het spoor zijn op de vrijdag t/m zondag....girlinred schreef: Bij de supermarkt twee dagkaarten voor 34euro gekocht. Is goedkoper dan benzine+parkeren en ook nog eens uitermate relaxed (mits ze op tijd rijden etc))
Ehm, Enschede. Waar heb je dat gezien? Ik zie nog geenwerkzaamheden staan voor die periode. Ook bij invullen reisplanner niet.
Is overigens nog niet zeker of we kunnen gaan.
~live fast, die young ~
Het probleem lag bij mij in Meppel, moest 4x overstappen, trein-bus-bus-bus-trein.... Ga met de auto, zonde van die 17eugirlinred schreef: Ehm, Enschede. Waar heb je dat gezien? Ik zie nog geenwerkzaamheden staan voor die periode. Ook bij invullen reisplanner niet.
9292ov gaf een erg vreemde planning maar noemde de werkzaamheden niet, elders kwam ik er dus wel achter....
Dank je voor de info, maar daar hebben wij geen last van.bert01 schreef:Het probleem lag bij mij in Meppel, moest 4x overstappen, trein-bus-bus-bus-trein.... Ga met de auto, zonde van die 17eugirlinred schreef: Ehm, Enschede. Waar heb je dat gezien? Ik zie nog geenwerkzaamheden staan voor die periode. Ook bij invullen reisplanner niet.
9292ov gaf een erg vreemde planning maar noemde de werkzaamheden niet, elders kwam ik er dus wel achter....
~live fast, die young ~
Worden er ook spullen en kleding verkocht op de beurs, of mag dat niet.
Tis voor mij de eerste keer dat ik er heen ga.
Hoop mijn nieuwe Cannondale synapse ultegra women daar in het echt te zien staan.
Ben erg benieuwd naar de beurs.
Hoop mijn nieuwe Cannondale synapse ultegra women daar in het echt te zien staan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Op sommige standen, vooral de "kleinere" merken, wordt rechtstreeks verkocht, meen ik mij toch te herinneren van vorige jaren.Juliska schreef:Worden er ook spullen en kleding verkocht op de beurs, of mag dat niet.
Ik zal er dit jaar niet bij zijn.
Ik schrikkel een jaartje, het wordt elke jaar ook wat duurder.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik ook niet. Op maandagavond krijg je wel de samples mee als je tegen het einde vd dag bij de fabrikanten van sportvoeding passeert, ze hebben duidelijk geen zin om daar teveel aan te sleurencarel schreef:Ik ben er drie keer geweest en heb nooit iets te koop aangeboden gezien als ik me goed herinner.
Ik ben vrijdagmiddag toevallig in Utrecht, en aangezien Bikemotion dan net begint denk ik erover na om toch maar te gaan. Maarja, entree is nog best pittig, dus heb me maar ingeschreven voor wat wedstrijdjes in de hoop iets te winnen, haha!
-
- Forum-lid HC
Ja hoor staan altijd wel zaken te koop. Maar dat zijn voornamelijk outlet spullen en kleingoed. Hoofdmoot van de beurs is nieuw spul showen, en veel van die spullen zal je gerust op de beurs kunnen bestellen, maar dan dien je ze wel ergens af te halen.
- Supergrover
- Forum-lid HC
NoChain schreef:Ik ook niet. Op maandagavond krijg je wel de samples mee als je tegen het einde vd dag bij de fabrikanten van sportvoeding passeert, ze hebben duidelijk geen zin om daar teveel aan te sleurencarel schreef:Ik ben er drie keer geweest en heb nooit iets te koop aangeboden gezien als ik me goed herinner.
ik dacht dat BBB wel altijd artikelen verkoopt...
verder verkopen veel sportvoedingfabrikanten hun repen, gellen en dranken...