Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Frame Scott CR1 Pro Verlaagd in prijs
-
- Forum-lid
De wereld zit vol met slechte mensen. Naïef om geheel geheel ter goeder trouw iets aan te bieden: een goed frame voor een liefhebber (ik dacht dat we hier als liefhebbers van de fiets en het fietsen onder elkaar waren)
Haaieman is weer zuur (en waarom?): het spuitwerk van Brady is niet goed genoeg. Sharkman in zijn rol als Pickled Herring.
Het wat een heerlijke dag vandaag, lekker gefietst. Jullie?
Haaieman is weer zuur (en waarom?): het spuitwerk van Brady is niet goed genoeg. Sharkman in zijn rol als Pickled Herring.
frans
- de zwarten
- Forum-lid HC
De wereld zit vol met goede en slechte mensen. De goeie haal je eruit als deze die niet al te arrogant zijn, terwijl ze daar geen reden toe hebben (mensen,kinderen?). Lijkt me een mooi frame (helaas niet mijn maat), maar enige uitleg meer is nooit verkeerd.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid HC
Ik wel maar het zonnetje heeft je kennelijk niet tot inzicht gebracht dat wat extra info. over het te verkopen frame wellicht niet verkeerd zou zijn (waarbij het woord zuur kennelijk wel in je toetsenbord blijft hangen)Het wat een heerlijke dag vandaag, lekker gefietst. Jullie?
frans
En wat betreft Brady: die kan prima lakken (als hij er zin in heeft) maar het is een beetje met pieken en dalen en Scott slaagt erin om de gemiddelde kwaliteit op niveau te houden (en daar doelde ik op).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij heeft Sharky geen woord verkeerd gezegd en meer info over dit frame verstrekt dan jij als verkoper.fransvanginkel schreef:De wereld zit vol met slechte mensen. Naïef om geheel geheel ter goeder trouw iets aan te bieden: een goed frame voor een liefhebber (ik dacht dat we hier als liefhebbers van de fiets en het fietsen onder elkaar waren)
Blijkbaar is het heel moeilijk om om te gaan met terechte kritiek op de advertentie.
Less is bore
- oldandslow
- Forum-lid
Dit frame heeft geen verwisselbare pat als ik het zo zie. Was dat alleen met de oudere types of hebben ze dat nu nog steeds? Ik kan er geen duidelijk plaatje van vinden.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Was alleen bij de oudere uitvoeringen het geval. Niet vallen dus! Komt het schakelen natuurlijk wel weer ten goede.oldandslow schreef:Dit frame heeft geen verwisselbare pat als ik het zo zie. Was dat alleen met de oudere types of hebben ze dat nu nog steeds? Ik kan er geen duidelijk plaatje van vinden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat argument lees ik vaker, maar dat is natuurlijk gewoon flauwekul. Een goed frame met goed achterpad schakelt gewoon uitstekend.Rey953 schreef:Komt het schakelen natuurlijk wel weer ten goede.
Een vast achterpad merk je niks van; zit in hetzelfde genre als dat je auto ineens voelbaar sneller zou zijn door een ander luchtfilter oid.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
De `oude` cr1 pat is weliswaar wat lastiger te vervangen maar het kan wel degelijk, de oude moet er na verhitting uit worden getrokken en een nieuwe moet er in worden gelijmd.
En hou je het ook wend of keert een vervangbare pat is vele malen flexibeler dan een vaste. Voor beide opties is iets te zeggen maar als ik zie wat mijn
Cervelo´s aan schakelkwaliteit verliezen door een veel te dunne verwisselbare pat, heb ik liever de Scott oplossing.
En hou je het ook wend of keert een vervangbare pat is vele malen flexibeler dan een vaste. Voor beide opties is iets te zeggen maar als ik zie wat mijn
Cervelo´s aan schakelkwaliteit verliezen door een veel te dunne verwisselbare pat, heb ik liever de Scott oplossing.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zeg ik, een GOED achterpadsharkman113 schreef: door een veel te dunne verwisselbare pat,
daniel1975 schreef:. Een goed frame met goed achterpad schakelt gewoon uitstekend.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Kijk dat is dan weer wel waar, en geen flauwekul!daniel1975 schreef: zit in hetzelfde genre als dat je auto ineens voelbaar sneller zou zijn door een ander luchtfilter oid.
Een BMC CDA Carbon Airbox geeft bewezen 7 pk extra op de voorwielen, en je merkt dat je meer koppel heb waardoor je makkelijker doortrekt in de hoge toeren!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!