Trainings-dvd voor rollenbank
Zoals boven beschreven lukte het prima om het gedownloade bestand (van sufferfest-angels) te converteren naar DVD. Maar vanmiddag wilde ik het originele MP4 bestand even importeren in itunes, om op mijn ipad te zetten, maar dat lukte dan weer niet. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen én hoe ik het dan wel voor elkaar kan krijgen?
(Nb. Ik werk met een windows-XP machientje)
waarom niet de originele kopen....de maker heeft deze video's gemaakt dus mag er wel wat tegenover staan. ik bedoel dus een beloning voor gedane arbeid . via de torrents verdient deze man er nix aan, eigenlijk dus diefstal lijkt mij.NuitKor schreef:Zijn die video's ook te vinden via torrents?
-
- Forum-lid HC
En voor $12 per video niet echt veel geld.Arno357 schreef:waarom niet de originele kopen....de maker heeft deze video's gemaakt dus mag er wel wat tegenover staan. ik bedoel dus een beloning voor gedane arbeid . via de torrents verdient deze man er nix aan, eigenlijk dus diefstal lijkt mij.NuitKor schreef:Zijn die video's ook te vinden via torrents?
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Afhankelijk waar je woont kun je bij mij komen kijken en proefrijden eventueel.NuitKor schreef:Ff om te testen. Als ik mooi vind koop ik hem.
-
- Forum-lid HC
Hhahaha niet echt maar als je een keer over de Utrechtse Heuvelrug komt dan wel.NuitKor schreef:Bedankt voor het aanbod. Ik kom uit Friesland, zal wel niet in de buurt zijn.
Ach, één video downloaden kost je uiteindelijk zo'n €12,50. Dat is toch ook niet onoverkomelijk om eens te testen? We rijden allemaal op dure fietsen, kleding, schoenen etc.
Dit probleem inmiddels opgelost. De oplossing vond ik ergens op het WWW.hanz1963 schreef:Zoals boven beschreven lukte het prima om het gedownloade bestand (van sufferfest-angels) te converteren naar DVD. Maar vanmiddag wilde ik het originele MP4 bestand even importeren in itunes, om op mijn ipad te zetten, maar dat lukte dan weer niet. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen én hoe ik het dan wel voor elkaar kan krijgen?
Ik had Quicktime niet op mijn laptop staan, en dan importeert iTunes blijkbaar geen video. Nu Quicktime geïnstalleerd en toen verliep het importeren vlot en vlekkeloos.