Pagina 2 van 3

Geplaatst: 19 apr 2011 21:52
door buurman
als je deze wielen nieuw voor 650 kan krijgen zou ik het dan zeker doen. normaal is volgens mij rond de 900 a 1000 dat vind ik wel erg veel geld.

Geplaatst: 19 apr 2011 21:59
door markoes
Voor dat bedrag zou ik idd voor de FFWD wielen gaan denk ik, maar dit scheelt een hoop tov die wielen.

Geplaatst: 16 mei 2011 19:53
door next
Iemand al ervaring met deze wielen? Denk er zelf over om ze ook aan te schaffen..

Geplaatst: 16 mei 2011 22:00
door willemsf
Ben ook op zoek naar iemand dat wat meer kan vertellen over deze velgen.
Hoe ze aanvoelen / stijheid alle ondervindingen meer dan welkom ;)

Eventuele foto's onder de fiets zou ook een handje helpen!

Groeten

Geplaatst: 19 mei 2011 00:08
door loutheusden
Zijn prima wielen. Naaf is van chinese makelaardij dacht ik, maar is technisch een goede naaf. Velg komt uit dezelfde mallen als die van Quasar eerst en ook FF, zoals al gezegd. Ik denk dat deze qua stijfheid zeker vergelijkbaar zijn. SAPIM spaken zijn ook gewoon goed. Zolang je er geen wedstrijden mee gaat rijden zul je best plezier hebben van dit setje!

Geplaatst: 21 mei 2011 00:02
door next
Ik heb ze van de week gehaald en daarnet rijklaar gemaakt, morgen wachten de eerste kilometers. Mijn eerste indruk is wel positief; netjes verpakt, netjes afgewerkt en ze ogen erg mooi. Ze worden geleverd met snelspanners en het velglint zit er ook al netjes om, maar zonder verdere informatie/instructies. Ook zaten er geen ventielverlengertjes bij, kwam ik vanmiddag achter ='). Dus even terug geweest naar de FM en vervolgens een klein blokje om gedaan. Ze voelen erg stijf aan, voor zover ik dat nu kan zeggen.

Als ik morgen terug ben zal ik een foto'tje en verdere bevindingen posten.

Geplaatst: 21 mei 2011 18:13
door willemsf
Zou mooi zijn, om welke set gaat het hier ?
De RC 58 clinchers ?

Groeten

Geplaatst: 21 mei 2011 22:49
door next
Vandaag het eerste ritje gemaakt. Rondje Amerongse Berg, dus heb ze ook eventjes bergop kunnen testen. Na 101 km kwam ik tevreden thuis:).
De wielen zijn mijn inziens behoorlijk stijf. Ik ben Fulcrum Racing 7 / Mavic CPX33 met 105 naven gewend. Met name op klinkertjes merk je behoorlijk verschil. De zijdelingse stijfheid is voor mijn gevoel niet anders dan die van de bovengenoemde sets. Wat betreft de naven, ze lopen erg licht! Als je het wiel een slinger geeft blijft ie maar gaan. Het achterwiel heeft een harde ratel, daar moet je van houden. Ik ben het gewend van mijn Fulcrums en vind het niet hinderlijk, vind het stiekem wel mooi als ik in een peloton zit.. Met aanzetten merk je ook gelijk verschil, deze wielen reageren veel meer op versnellingen. Ik kan ze verder niet vergelijken met een ander setje carbon clinchers, maar ik ben dik tevreden! Ze geven veel moraal en het ziet er ook erg mooi uit, zie foto:

http://i52.tinypic.com/sg1p1g.jpg

Re: Supra wielen

Geplaatst: 08 apr 2014 09:18
door chewingmountain
Even een oud topic nieuw leven in blazen (als het lukt).... De Sensa Giulia 2014 kan worden geleverd met de RC58 wielen, kan iemand dit aanbevelen? Of zouden jullie eerder kiezen voor de RA30? Ik heb al wat topics gelezen en het blijft persoonlijk maar wat meningen/argumenten zijn altijd welkom. :)

Re: Supra wielen

Geplaatst: 16 feb 2015 11:19
door roadroel
Heeft iemand ervaring met de Supra RA Elite Wielset? Ik ben misschien van plan een sensa fiets te kopen. Daar kan ik die wielen kiezen maar ik zou eerst eens willen weten of dit wel degelijke wielen zijn. Ik weeg niet veel( rond de 54 kg). ze zullen gebruikt worden voor trainingen of af en toe een wedstrijd op kasseien of in de regen. want daarvoor gebruik ik men carbon wielen niet.

Re: Supra wielen

Geplaatst: 16 feb 2015 11:22
door Crent87
Als er iemand is met ervaring hoor ik het ook graag, niemand?

Re: Supra wielen

Geplaatst: 16 feb 2015 11:58
door amclassic-fan
Met 54 kg zijn die wielen prima, zo'n beetje iedere wielset voldoet dan trouwens wel. Het zijn niet hele exclusieve wielsets, maar ze zijn gewoon uit degelijk materiaal opgebouwd, niet extreem licht, maar zeker ook niet overdreven zwaar.