Workshop groot onderhoud 26 Januari en 2 Februari.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Het is jammer dat je aan de andere kant van het land woont Havana, want anders had je misschien aan kunnen schuiven voor een workshop spelling.
Ik vind het in ieder geval een mooi initiatief van een goeie vakman, en daar gaat het in dit geval om.
Ik vind het in ieder geval een mooi initiatief van een goeie vakman, en daar gaat het in dit geval om.
Zeker mooi initiatief. Gratis taaladvies, betalen mensen normaal 60 euro p/u voor
-
- Forum-lid HC
Uitleg wil altijd helpen Datum, aquarium en museum zijn woorden die wij uit het Latijn hebben overgenomen. In het Latijn worden deze in het meervoud data, aquaria en musea.havana schreef:Meervoud van datum is data.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Nee hoor kan hetzelfde forum blijven alleen ander topic wat al looptsjc schreef:Ik stel voor dat de taal puristen naar een ander forum gaan. Ik heb me aangemeld en zie uit naar een leuke en leerzame dag.
What makes the boat go faster?
Zestig euro per uur? Betaalden we hier maar eens zulke bedragen aan vakmensen i.p.v. aan universitair misvormde figuren. Heb liever iemand die dyslectisch is, amper een zin kan schrijven, maar een geweldige vakman is dan iemand die meent een bijdrage te leveren aan de maatschappij door te zeiken over taalfouten en zelf nog denkt dat dat 60 euro per uur moet kostenhavana schreef:Zeker mooi initiatief. Gratis taaladvies, betalen mensen normaal 60 euro p/u voor
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- robbebopper
- Forum-lid HC
Alhoewel ik het enigszins ongenuanceerd vind, kan ik me wel bij het voorgaande aansluiten.
Ik werk als leraar in het basisonderwijs, en op dit moment speelt de discussie over "techniek op de basisschool". Het idee is dat je kinderen sneller de techniek in krijgt, als je ze op jonge leeftijd laat kennismaken met het vak.
Volgens mij zit de kern van het probleem eerder in het aanzien van werken in de techniek. Werken met de handen is nu alleen voor de "zwakke" leerlingen. Salarisperspectieven zijn slecht.
Terwijl het heel simpel is. Als een hoogleraar Nederlandse letteren in de kou zit omdat zijn CV-ketel het begeven heeft, zal hij toch echt een vakman moeten bellen die mogelijkerwijs datums schrijft i.p.v. data.
Maar 60 euro per uur? Nee, ik denk het niet.
Ik werk als leraar in het basisonderwijs, en op dit moment speelt de discussie over "techniek op de basisschool". Het idee is dat je kinderen sneller de techniek in krijgt, als je ze op jonge leeftijd laat kennismaken met het vak.
Volgens mij zit de kern van het probleem eerder in het aanzien van werken in de techniek. Werken met de handen is nu alleen voor de "zwakke" leerlingen. Salarisperspectieven zijn slecht.
Terwijl het heel simpel is. Als een hoogleraar Nederlandse letteren in de kou zit omdat zijn CV-ketel het begeven heeft, zal hij toch echt een vakman moeten bellen die mogelijkerwijs datums schrijft i.p.v. data.
Maar 60 euro per uur? Nee, ik denk het niet.