Goede verkoper, die fietsemaker van je. Neem een fiets die het beste bij je past kwa geometrie en neem er vooral een die je ontzettend mooi vindt, omdat je er lang mee wil doen. Als Argon dezelfde kwaliteit heeft als Cervelo dan vrees ik voor veel garantiegevallen en hoop dan maar dat Argon ook levenslange garantie geeft.
Ik heb er zelf ook een dus ik kan erover meepraten.
Kabels binnendoor staat wat opgeruimder, wat cleaner, maar kan ook gerammel in de buizen geven, het is in mijn optiek wel mooier. Zorg voor een goed wielsetje en een goede afmontage en vooral voor een fiets die je goed past.
Succes.
Trek, Focus of Cube? OF Argon 18
Puur op uiterlijk en uitstraling, beiden zijn `saaie` merken (dat is subjectief natuurlijk). Die Argon 18 net even gegoogled, ziet er strak uit, maar ik ken het merk verder niet...sir.rocky schreef:rose en canyon zijn zeer qua prijs zeer interessant inderdaad, maar ik wil niet weer een fiets kopen via het internet..
waarom spreken trek en focus jou niet aan?
-
- Forum-lid
Als ik op dit moment een nieuwe fiets zou kopen, dan zou het een Focus Cayo Evo zijn. Of ze het mooiste eruit zien valt over te twisten. Maar ik heb er meerdere keren op gereden, ook langere afstanden en mij bevalt deze fiets dan ook prima.
Ik rijd zelf op een titanium fiets en ben ook niet van plan om binnenkort iets nieuws te kopen, maar de Cayo Evo zit voor mij als gegoten.
Belangrijkste is denk ik vooral dat een fiets lekker zit. En dat valt na een testritje bij de je lokale fietsenmaker helaas moeilijk te zeggen.
Tuurlijk telt uiterlijk en emotie ook mee, maar je kunt de allermooiste fiets van de wereld kopen, als deze niet lekker zit (ivm geometrie) dan zul je er weinig plezier van beleven.
Succes met de keuze, zijn allemaal mooie fietsen. Met Argon ben ik echter niet bekend
Ik rijd zelf op een titanium fiets en ben ook niet van plan om binnenkort iets nieuws te kopen, maar de Cayo Evo zit voor mij als gegoten.
Belangrijkste is denk ik vooral dat een fiets lekker zit. En dat valt na een testritje bij de je lokale fietsenmaker helaas moeilijk te zeggen.
Tuurlijk telt uiterlijk en emotie ook mee, maar je kunt de allermooiste fiets van de wereld kopen, als deze niet lekker zit (ivm geometrie) dan zul je er weinig plezier van beleven.
Succes met de keuze, zijn allemaal mooie fietsen. Met Argon ben ik echter niet bekend
De Domane is veruit de meest geavanceerde van deze fietsen. De mix van comfort en efficiency is momenteel nog redelijk uniek.
Met alle respect krijg ik het gevoel dat je dealer de mooiste marge pakt op de Argon. Hebben zij een depot in NL? Als frames in garantiegevallen uit Canada moeten komen, zullen ze wel even onderweg zijn
Mijn voorkeur zou zeker uitgaan naar de TREK. Gewoon vanwege het geavanceerde frame, de levenslange garantie en de looks. Als ik overigens naar de geo van die krypton kijk vind ik m vrij lang zitten. Met de H3 komt ie wel een stukje terug, maar dan heb je een lel van een balhoofdbuis. Moet je ook maar net mooi vinden
Met alle respect krijg ik het gevoel dat je dealer de mooiste marge pakt op de Argon. Hebben zij een depot in NL? Als frames in garantiegevallen uit Canada moeten komen, zullen ze wel even onderweg zijn
Mijn voorkeur zou zeker uitgaan naar de TREK. Gewoon vanwege het geavanceerde frame, de levenslange garantie en de looks. Als ik overigens naar de geo van die krypton kijk vind ik m vrij lang zitten. Met de H3 komt ie wel een stukje terug, maar dan heb je een lel van een balhoofdbuis. Moet je ook maar net mooi vinden