Wielerseizoen 2013
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat was een ingecalculeerde wissel! Lars boom wilde die laatste klim op zijn wegfiets rijden. Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Het was vergelijkbaar met een fietswissel in het veldrijden.thestudent schreef:Dat was een ingecalculeerde wissel! Lars boom wilde die laatste klim op zijn wegfiets rijden. Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- thestudent
- Forum-lid HC
Maar volgens mij moet een reservefiets volgens de regels toch echt gewoon op de volgauto staan.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Je mag gewoon klaarstaan met een reservefiets waardoor de renner snel over kan stappen. Zo doe je het immers ook in geval van een afloper. Wat Boom deed was overigens niet uniek, Een jaar of tien (??) geleden zag ik het ook in een Touretappe, toen switchten o.a. Ullrich en Armstrong van hun klimfiets naar hun tijdritfiets op de top van de beklimming in een tijdrit.
fietsen doe ik net als een prof,
-
- Forum-lid
Lekker dan. Nog even, en we beginnen het voorjaar zonder Nederlandse renners...soffatti schreef:Bram Tankink aangereden door auto en linker sleutelbeen gebroken.
Weer eens wat positiever nieuws: Wout Poels 'staat te popelen'.
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... e-popelen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... e-popelen/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
"O man" wat is Sagan weer goed bezig! Ik ben fan 2de overwinning in Oman ... zalig ook dat zonnetje
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....