Vaak uitverkocht!!!!!!timbo16 schreef:http://www.cyclewear.eu/ goedkope kleding, geen topmerken, maar voor beginnende fietser om te proberen top zou ik zeggen
De beste sites voor Kleding
-
- Forum-lid
http://www.rapha.cc" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Veel voor de fiets heb ik goede ervaringen. Vrij compleet assortiment, en als ze iets niet hebben gaan ze het zoeken. Ik koop er veel Castelli.
Ik vind de sportwool (mix van merinowol en kunststof) shirts heel prettig, redelijk te betalen bij Torm, duurder bij Cafe du Cycliste (nog duurder bij Rapha uiteraard). Kriebelt niet, ademt goed, geen logo's, teksten oid.
Dank voor de tip van Torm (mooi). Ga maar eens eerst 2 ondershirt's proberen.r600 schreef:Ik vind de sportwool (mix van merinowol en kunststof) shirts heel prettig, redelijk te betalen bij Torm, duurder bij Cafe du Cycliste (nog duurder bij Rapha uiteraard). Kriebelt niet, ademt goed, geen logo's, teksten oid.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Welke kan ik het beste nemen? Heel simplistisch; die je het mooist vindt, die je het fijnste zit, die het beste bij je tenue/helm past, die in je budget past...etcBobic78 schreef:Ik ben ook nog op zoek naar een goede bril.
Welke kan ik het beste nemen? Lees over Oakley..
Misschien eerst eens voor je zelf een lijstje maken.
Lees over Oakley... Wat?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- Supergrover
- Forum-lid HC
hij bedoeld waarschijnlijk welke Oakley zou hij het beste kunnen nemen....flores schreef:Welke kan ik het beste nemen? Heel simplistisch; die je het mooist vindt, die je het fijnste zit, die het beste bij je tenue/helm past, die in je budget past...etcBobic78 schreef:Ik ben ook nog op zoek naar een goede bril.
Welke kan ik het beste nemen? Lees over Oakley..
Misschien eerst eens voor je zelf een lijstje maken.
Lees over Oakley... Wat?
Haha wat een gelul man!!!niklas2 schreef:Ik vermoed dat Bobic78 onder een hoedje speelt met een andere nieuwe forummer (waarschijnlijk zichzelf) om weer een of andere link te kunnen posten naar een goedkope (nep)brillensite....
Ben er overigens uit, mooie bril met bijpassende kleuren samengesteld bij Oakley. RadarLock!
Zojuist prima ervaring opgedaan met bikeandtravel.nl
Wat castelli spullen gekocht. gedeelte wat leverbaar was volgens de site binnen 48 uur bezorgd en waar een iets langere levertijd op zit komt later. Ook keurig gemaild met een vraag over de maat van beenstukken. bestelde nml beenstukken in zelfde maat als broek. in de mail de vraag of dat niet beter een maatje kleiner kon, aangezien de beenstukken ruimer vallen....
Dik tevreden
Wat castelli spullen gekocht. gedeelte wat leverbaar was volgens de site binnen 48 uur bezorgd en waar een iets langere levertijd op zit komt later. Ook keurig gemaild met een vraag over de maat van beenstukken. bestelde nml beenstukken in zelfde maat als broek. in de mail de vraag of dat niet beter een maatje kleiner kon, aangezien de beenstukken ruimer vallen....
Dik tevreden
Allard