Het wordt langzamerhand een geschiedenisboek. Ook nog andere bekentenissen?
Een snelspanner die 4 keer breekt (voor- of achterwiel?) duidt op ongelijke belasting. Meest waarschijnlijk veroorzaakt door uitvaleinden die in het horizontale en/of vertikale vlak niet gelijk staan. Al komt shimmyen bij veel stalen frames voor, zal een scheve vork daarvoor een garantie zijn. 5-speed cassettes bestaan niet.
nieuwe wielen op oude fiets
-
- Forum-lid
Die tijd van 5 speed cassette´s heb ik niet bewust meegemaakt. Er moet een rede of nog wel meer dan dat voor zijn dat die 5 speed weinig gebruikt is. http://www.internet-bikes.com/index.php ... wwodmWEAkQ
Het inkopen van onderdelen voor een eventuele nieuwe fiets kan geen kwaad als ik de informatie lees over oudere speed vervangen voor nieuwe onderdelen.
Mag wel haasten met 8 speed en zelfs de 10 speed lijkt me voor dit een duurdere grap wordt..tja die benenwagen is een grap hoor
Het inkopen van onderdelen voor een eventuele nieuwe fiets kan geen kwaad als ik de informatie lees over oudere speed vervangen voor nieuwe onderdelen.
Mag wel haasten met 8 speed en zelfs de 10 speed lijkt me voor dit een duurdere grap wordt..tja die benenwagen is een grap hoor
Dit item is bijna 4 maanden oud. Hebben we het nog steeds over hetzelfde?
5 speed cassettes hebben ECHT niet bestaan, dus noem de dingen bij naam. Schroefpignon maakt duidelijk waar het over gaat. Ben je niet in de war met een ander topic, want dit is je eerste post in dit topic?
Dus is niet duidelijk of en welk keuzeprobleem je hebt. Een nieuwe fiets koop je bij voorkeur compleet. Dat is verreweg het goedkoopste.
5 speed cassettes hebben ECHT niet bestaan, dus noem de dingen bij naam. Schroefpignon maakt duidelijk waar het over gaat. Ben je niet in de war met een ander topic, want dit is je eerste post in dit topic?
Dus is niet duidelijk of en welk keuzeprobleem je hebt. Een nieuwe fiets koop je bij voorkeur compleet. Dat is verreweg het goedkoopste.
28 maanden ssttt,...
Ach ik kijk niet op een paar jaar....