Luik-Bastenaken-Luik toerversie 20 april
-
- Forum-lid
Pak de versie van le champion
-
- Forum-lid
Wanneer is die dan?
-
- Forum-lid
Augustus dacht ik
Deze versie van LBL is volgens mij een stuk zwaarder dan de variant van Le Champion of vanuit Tilff. Die hebben 3500-4000 hoogtemeters terwijl de officiele versie meer dan 5000 hoogtemeters heeft.
Ach, het iis een kwestie van gewoon doortrappen.
Ach, het iis een kwestie van gewoon doortrappen.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
-
- Forum-lid
Och doe toch niet de hele afstand 

-
- Forum-lid
Mag ik zeggen dat ik de 155km zo vroeg in t seizoen ook al een hele beste prestatie vind ??tom de groot schreef:Och doe toch niet de hele afstand
-
- Forum-lid
Was deze tocht vorig jaar uitverkocht of kan ik er op de dag zelf nog betalen? Wat zijn jullie ervaringen, raden jullie aan om van tevoren een kaartje te kopen
Goed georganiseerde tocht een dikke aanrader wat mij betreft. Je volgt toch het paercours van de wedtrijd en dat maakt het extra leuk. Het stuk door Luik op het einde nemen we dan maar op de koop toe.
En al eerder genoemd: de extra lus bij Trois Ponts is echt aan te bevelen.
En al eerder genoemd: de extra lus bij Trois Ponts is echt aan te bevelen.
Vorig jaar sneeuwde het op de col du rosier 

Voor de 160 km had je vorig jaar drie uitstekende bevoorradingen bij Werbomont, boven op de Rosier en in remouchamps.arjenv schreef:Iemand enig idee hoe het zit met de bevoorrading? Is het te vergelijken met de Amstel (om de 50 kilometer)?