[quote="Ancher"][quote="adriaanH"][quote="Ancher"][quote="ericpeters"]
Waarom gaan ze in godsnaam trouwens door die Tunnel en niet over de top?[/quote]
Waar staat dat dan?[/quote]
Profiel:
http://www.letapedutour.com/EDT1/2011/E ... l_1_HD.jpg
Deze zomer was de Galibier nog 2645m hoog. Wat ook de aankomst hoogte is van de tour etappe. Dus, ja ik denk ook dat ze door de tunnel gaan.
[/quote]
In het profiel van de etape Modane-AdH staat de zelfde hoogte aangegeven. In dat van de dag ervoor inderdaad 2645 m. Als het klopt dat de route op 11 juli door de tunnel gaat wordt hij nog minder aantrekkelijk voor wielertoeristen.
[/quote]
Ik denk dat de grafiek van de etappe voor de prof's blindelings is gecopieerd. Daar staat ook 2556m voor de passage van het hoogste punt.
l' etappe du tour
Ik vraag me iets anders af.
Vanaf zaterdag 9 t/m zaterdag 16 juli zit ik daar in een hotel en was van plan om zondag, maandag of dinsdag het Marmotte rondje te gaan rijden. Als het weer op maandag het meest gunstig is, dan zou ik dus een deel van de route samen rijden met L'etappe, zou dat problemen opleveren met de organisatie?
Sluiten zij de weg volledig af om alleen de inschrijvers maar doorgang te verlenen?
Wie heeft de L'etappe wel eens gereden en weet hoe de organisatie te werk gaat?
Nou zal ik de goden niet verzoeken om persé op maandag te gaan rijden, maar het weer kan roet in t eten gooien
Vanaf zaterdag 9 t/m zaterdag 16 juli zit ik daar in een hotel en was van plan om zondag, maandag of dinsdag het Marmotte rondje te gaan rijden. Als het weer op maandag het meest gunstig is, dan zou ik dus een deel van de route samen rijden met L'etappe, zou dat problemen opleveren met de organisatie?
Sluiten zij de weg volledig af om alleen de inschrijvers maar doorgang te verlenen?
Nou zal ik de goden niet verzoeken om persé op maandag te gaan rijden, maar het weer kan roet in t eten gooien
[quote="arjan916"]Ik vraag me iets anders af.
Nou zal ik de goden niet verzoeken om persé op maandag te gaan rijden, maar het weer kan roet in t eten gooien [/quote]
Op maandag 11/7 zal het hele traject St Michel de Maurienne-Alpe d'Huez voor alle verkeer afgesloten zijn (waarschijnlijk de hele dag).
Nou zal ik de goden niet verzoeken om persé op maandag te gaan rijden, maar het weer kan roet in t eten gooien [/quote]
Op maandag 11/7 zal het hele traject St Michel de Maurienne-Alpe d'Huez voor alle verkeer afgesloten zijn (waarschijnlijk de hele dag).