Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Falend toezicht van Nederlandse Doping Autoriteit

nietszonderfiets
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 okt 2012 16:41

nietszonderfiets 06 mar 2013 22:15

timo2.0 schreef:Leuk trouwens dat je na vijf maanden opeens weer opduikt, maar heb je hier nou al excuses voor gemaakt?
nietszonderfiets schreef:Ik zie dat we ook van "Tennisser" geen fatsoensnormen en beschaafdheid hoeven te verwachten. Lekker anomiem schelden, bij gebrek aan argumentatie. Ik kan het je niet kwalijk nemen, het is waarschijnlijk omdat je 'n andere niet-westerse cultuur komt.
Geachte mevrouw Timo

Ik ben absoluut niet van plan om mijn excuses aan te bieden

Groet

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 06 mar 2013 22:16

Het zal
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

nietszonderfiets
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 okt 2012 16:41

nietszonderfiets 06 mar 2013 22:19

rob74 schreef:Nee he,.... nietszonderfiets is terug.

En het begon net leuk te worden hier. Krijgen we dat weer.
Hallo Robbie

Het leven nou eenmaal niet zo leuk.

Groet

nietszonderfiets
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 okt 2012 16:41

nietszonderfiets 06 mar 2013 22:27

timo2.0 schreef:Ik zou het een hetze vinden als nu plotseling Herman Ram tot kop van jut wordt geroepen. Laten we wel wezen, alle dopingautoriteiten lopen achter de feiten aan, of het nu Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italië, Duitsland of de VS is. Als ze iemand pakken dan is het toeval of door indirect bewijs. Armstrong, Boogert, Leipheimer, Rasmussen, hebben uiteindelijk bekent maar zijn nooit positief getest. Niet door Ram maar ook niet door zijn buitenlandse collega's. Dus dan vervang je Ram en consorten...en dan wordt zijn plek plotseling ingenomen door een wonderspeurder? En waar halen ze die dan vandaan?
De dopingautoriteit wordt dik betaald voor het opsporen van doping. Dat is ze schijnbaar niet gelukt. Het is net als met de commissarissen van de SNS bank die Sjoerd van Keulen hadden moeten controleren. Sjoerd van Keulen is een onbekwaam bankbestuurder gebleken. De raad van commissarissen hebben hun taak niet goed uit gevoerd en de AFM heeft ook niet goed opgelet. Ze zijn allemaal fout, als de raad van commissarissen en de AFM niet hadden verzaakt dan was de SNS niet genationaliseerd. Dat is deze situatie niet anders. Als je dik betaalt krijgt om te controleren dan moet je dat ook doen. Wie faalt moet hangen. Dat geldt ook voor faalhaas Herman Ram

huibm
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 02 jan 2011 18:30

huibm 06 mar 2013 22:45

Ja, nietszonderfiets, en de gehele politie top ook, want ze pakken niet iedereen die te hard of met een borrel op of zonder licht of met een corrrecte APK enz. enz. zich toch in het verkeer begeven.
Be Blessed with my bik

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 06 mar 2013 22:49

Dat is een onzinredenering, nzdf, maar dat weet je zelf ook wel (alleen je provoceert nu eenmaal graag). Je spreekt van verzaken, wat impliceert dat zij niet hebben gedaan wat zij moesten doen. Hun opdracht is echter: controleren en dat hebben zij wel degelijk gedaan. Dat is ook het essentiële verschil tussen de bestuurders van de SNS en de leiding van de NDA: Van Keulen en zijn team moesten hun eigen bedrijf controleren terwijl Ram en co als externe organisatie het frauduleus handelen van derden moesten opsporen en aantonen. Maar je negeert (bewust) mijn vraag wat het alternatief is, waar vinden we die wonderspeurders die voor elkaar krijgen wat niemand lukt. Wie moet de NDA dan leiden en wat moet hij doen om te voorkomen dat ook zijn hoofd op het hakblok van de onderbuik belandt.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 06 mar 2013 22:50

nietszonderfiets schreef:
timo2.0 schreef:Ik zou het een hetze vinden als nu plotseling Herman Ram tot kop van jut wordt geroepen. Laten we wel wezen, alle dopingautoriteiten lopen achter de feiten aan, of het nu Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Italië, Duitsland of de VS is. Als ze iemand pakken dan is het toeval of door indirect bewijs. Armstrong, Boogert, Leipheimer, Rasmussen, hebben uiteindelijk bekent maar zijn nooit positief getest. Niet door Ram maar ook niet door zijn buitenlandse collega's. Dus dan vervang je Ram en consorten...en dan wordt zijn plek plotseling ingenomen door een wonderspeurder? En waar halen ze die dan vandaan?
De dopingautoriteit wordt dik betaald voor het opsporen van doping. Dat is ze schijnbaar niet gelukt. Het is net als met de commissarissen van de SNS bank die Sjoerd van Keulen hadden moeten controleren. Sjoerd van Keulen is een onbekwaam bankbestuurder gebleken. De raad van commissarissen hebben hun taak niet goed uit gevoerd en de AFM heeft ook niet goed opgelet. Ze zijn allemaal fout, als de raad van commissarissen en de AFM niet hadden verzaakt dan was de SNS niet genationaliseerd. Dat is deze situatie niet anders. Als je dik betaalt krijgt om te controleren dan moet je dat ook doen. Wie faalt moet hangen. Dat geldt ook voor faalhaas Herman Ram
Sorry, maar volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 mar 2013 22:52

Dit borrelpraat topic doe ik maar op slot voordat de boel helemaal ontspoort.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gesloten