licht 26 inch voorwiel
Voor de neutrale lezer:
Kostelijk deze discussie vol babylonische spraakverwarringen
IS slaat op de bevestiging van je remklauw ( aan je voorvork)
Centerlock op de bevestiging van je remschijf ( op je naaf ).
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Sebo
Kostelijk deze discussie vol babylonische spraakverwarringen
IS slaat op de bevestiging van je remklauw ( aan je voorvork)
Centerlock op de bevestiging van je remschijf ( op je naaf ).
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Sebo
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
bij de Futurumshop kan ik zo een nieuw wiel kopen: IS of Centerlock staat er gewoon bij.
de bevestiging van de klauw is toch overal hetzelfde? alleen het adapterstukje verschilt.
de schijf daarentegen:))
de bevestiging van de klauw is toch overal hetzelfde? alleen het adapterstukje verschilt.
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
26 inch is geen maat! 559, 571, 584, 590 of 597mm, dat zijn maten! Waarom toch die babylonische spraakverwarring?Waarom is dit het enige forum dat nog in de jaren '70 van de vorige eeuw leeft?
reinr schreef:bij de Futurumshop kan ik zo een nieuw wiel kopen: IS of Centerlock staat er gewoon bij.
Ik zal nog 1 poging doen, en daarna geef ik 't op
Bekijk de bovenste foto van kamikaze- freak eens goed.
Ziet dat er hetzelfde uit
(Waarschijnlijk wel, anders bleef je niet je vraag tegen de stroom in oeverloos herhalen......)
Voor alle duidelijkheid...... Een IS-wiel/naaf bestaat niet
Ook niet bij futurumshop
Sebo
als iemand een goede tekst verzint dan knip en plak ik hem graag zodat we weer on-topic zijn.
tekst futurumshop: 'wielset centerlock / wielset internationaal standaard'; ik zoek de laatste maar dan alleen het voorwiel.... .
maar gezien de reacties zal het voorwiel niet aangeboden worden. ik scoor wel een nieuwe ergens.
dus een slotje mag wat mij betreft.
tekst futurumshop: 'wielset centerlock / wielset internationaal standaard'; ik zoek de laatste maar dan alleen het voorwiel.... .
maar gezien de reacties zal het voorwiel niet aangeboden worden. ik scoor wel een nieuwe ergens.
dus een slotje mag wat mij betreft.
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
@sebo: je reageert niet op de advertentietekst van Futurumshop. daar bestaat het blijkbaar wel.
Wat jij wilt.......reinr schreef:@sebo: je reageert niet op de advertentietekst van Futurumshop. daar bestaat het blijkbaar wel.
TS bedoelt waarschijnlijk dus gewoon de 6-bolt standaard, die internationaal gezien weleens IS kort gezegd genoemd zou kunnen worden door sommigen... Het is natuurlijk wel een "internationale" standaard geworden met 6 boutjes en een 44mm BCD.
Ik noem het 6-bolt of CL...
Maar mocht je nog een CL 15mm steekas wiel zoeken, ik heb er nog 1 te koop staan op het forum...
Overigens kun je met adapters een 6-bolt disc gewoon monteren op een CL wiel... .
Maar ik denk dat je meer kans van slagen hebt op mountainbike.nl. Misschien daar ook even een gezocht topic openen....
Ik noem het 6-bolt of CL...
Maar mocht je nog een CL 15mm steekas wiel zoeken, ik heb er nog 1 te koop staan op het forum...
Overigens kun je met adapters een 6-bolt disc gewoon monteren op een CL wiel... .
Maar ik denk dat je meer kans van slagen hebt op mountainbike.nl. Misschien daar ook even een gezocht topic openen....
Laatst gewijzigd door Suntoro op 14 mei 2013 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Alsof ze het daar altijd bij het rechte eind hebben.... Ik vind vooral de reacties van hun medewerkers vaak erg vermakelijk om te lezen omdat daaruit blijkt hoe weinig ze van fietsen afwetenreinr schreef:@sebo: je reageert niet op de advertentietekst van Futurumshop. daar bestaat het blijkbaar wel.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Zucht.....Suntoro schreef: die internationaal gezien weleens IS kort gezegd genoemd zou kunnen worden door sommigen... ..
Mensen zijn niet lastig......
Mensen zijn verschillend.
En da's best lastig