Teamgear 2011
En zo zie je maar dat het merk van fiets echt totaal van geen tel is voor echte profs. al dat gezwam op het forum elders over dat of dat frame is beter want stijver want lichter..... Nounou
-
- Forum-lid
Rabo heeft heb ik gehoord 3 miljoen gekregen om over te stappen.
Ik denk dat het als merk een must is om een pro-tour team van fietsen te voorzien wil je overleven.
Ik denk dat het als merk een must is om een pro-tour team van fietsen te voorzien wil je overleven.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
thja14 schreef:ilfalco2004 schreef:Ik denk dat het als merk een must is om een pro-tour team van fietsen te voorzien wil je overleven.
We zullen het snel weten Cervelo stopt ben benieuwd of ze overleven.
Juist.. :rolleye:
kaj1500 schreef: HTC-Highroad - Specialized
Katusha - Focus
Luxembourg - Trek (+Shimano)
Garmin-Cervelo - Cervelo
Vacansoleil-DCM - Ridley
thja14 schreef:ilfalco2004 schreef:Ik denk dat het als merk een must is om een pro-tour team van fietsen te voorzien wil je overleven.
Cervelo verdwijnt niet uit het peloton, ze worden co-sponsor en dus ook fietsleverancier bij Garmin.
Over Felt heb ik nog niets gelezen, daarentegen.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Cervelo stopt niet.
Anyway, ligt mijn inziens ook aan de omvang en doelstelling van je bedrijf of het een must is.
Er zijn zat "goede" merken die niks of weinig met ploegen doen.
Daarnaast zijn er zat merken die prima zaken doen omdat hun markt verbreed is door zich niet uitsluitend toe te leggen op race- of andere sportfietsen.
-
- Forum-lid
danny1407 schreef:thja14 schreef:ilfalco2004 schreef:Ik denk dat het als merk een must is om een pro-tour team van fietsen te voorzien wil je overleven.
Er zijn zat "goede" merken die niks of weinig met ploegen doen.
Volgens mij rijdt geen enkel Pro-Tour of Pro-Continentale ploeg op een Bianchi... maar op straat kom ik ze vaker tegen dan merken als Kuota, Fuji, Felt, Lapierre, Orbea...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Punt is het distributie netwerk van de die merken. Lapierre is helemaal niet te krijgen in Nederland, want daarvoor heeft Accel Koga al. Kuota wordt verdeeld door VDB, die hebben nauwlijks dealers in Nederland. In België zie je Kuota daardoor al een stuk meer. Fuji sponsort wel een PT ploeg, maar die is al net zo onzichtbaar als het merk zelf in de Benelux.
Overigens reed afgelopen jaar Ceramica Flaminia op Bianchi. De voorgaande jaren reed Barloworld op Bianchi.
Cervelo blijft gewoon in het prof peleton, alleen hoeven ze nu niet de volledige ploeg alleen te betalen.
Overigens reed afgelopen jaar Ceramica Flaminia op Bianchi. De voorgaande jaren reed Barloworld op Bianchi.
Cervelo blijft gewoon in het prof peleton, alleen hoeven ze nu niet de volledige ploeg alleen te betalen.
-
- Forum-lid
Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel. Kijk eens om je heen je komt steeds minder colnago's tegen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die