![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Het grote zeik-hier-de-weerman-af topic 2018
- oldandslow
- Forum-lid
De weersvoorspelling is net een pensioenfonds; er wordt van alles beloofd maar er komt weinig van terecht. ![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Laatst gewijzigd door oldandslow op 14 apr 2013 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOLLLL!!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
nou het was toch een stralende dag. Ik ben om 9uur nog wel het nat in gedoken maar droogt vanzelf op als je lang genoeg doorfietst.
Tjsa, zo ken ik er nog wel 100. Als je maar lang genoeg wacht, houdt de baby vanzelf op met huilen, enz.
-
- Forum-lid
nee ik bedoel meer een beetje optimisme!
Ik kitesurf ook, heb idd regelmatig gebaald wanneer er geen wind was toen ik toch al op het strand was.
Ik kitesurf ook, heb idd regelmatig gebaald wanneer er geen wind was toen ik toch al op het strand was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat hier gewoon het frustrerende was, is het feit dat er de hele week een prachtige dag wordt voorspeld en iedereen dat lekker zit op te kloppen. Vervolgens wordt er op het laatste moment bewolking voorspeld en in de vroege ochtend regen en uiteindelijk is alleen zuid en midden NL in de prijzen gevallen.
Het kon gewoon niet anders dan tegenvallen. We willen te graag na die belachelijk koude lente.
Het kon gewoon niet anders dan tegenvallen. We willen te graag na die belachelijk koude lente.
Less is bore
-
- Forum-lid
De lente is pas 3 weken oud hoor.
13 graden in deze tijd van het jaar is vrij normaal.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
13 graden in deze tijd van het jaar is vrij normaal.
- razenderoeland
- Forum-lid
Het is elk jaar hetzelfde in het voorjaar met de diverse weermensen. Mensen overbodig blij maken met weer dat uiteindelijk niet komt.
Geloof dat dat past in de categorie van blij zijn en een dode mus .....................of zoiets
Geloof dat dat past in de categorie van blij zijn en een dode mus .....................of zoiets
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Ik begrijp nog steeds niet dat er mensen zijn die al die beloftes van weermannen dat het over 5 dagen prrrrrachtig weer gaat worrrrrden nog steeds voor zoete koek slikken.
Kijk een beetje op weer-sites, naar de lucht en trek je eigen conclusies, maximaal een dag vooruit...
Kijk een beetje op weer-sites, naar de lucht en trek je eigen conclusies, maximaal een dag vooruit...
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1382f6&r=3&c=2&u=M&g=n&f=jlbdoofhmj&z=a.png)
In Nieuw-Zeeland noemen ze het weerbericht een "Maybe forecast". Het kan regenen maar het kan ook mooi weer zijn
Dus ja ach meer dan een dag vooruit kijken is al heel wat.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O