Das grappig loos: gisteren een Gabba SS bij Sport77 besteld in de maat L, helaas niet meer op voorraad. Castelli kan pas weer in het najaar leveren.loos schreef:b.v. sport77 en veel voor de fiets hebben ze
Gelukkig was er nog 1 LS in de maat L!
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Das grappig loos: gisteren een Gabba SS bij Sport77 besteld in de maat L, helaas niet meer op voorraad. Castelli kan pas weer in het najaar leveren.loos schreef:b.v. sport77 en veel voor de fiets hebben ze
Ik begrijp je vrees, maar het is van 10 tot 18 graden het enige kledingsstuk dat ik zo ongeveer altijd aan heb, juist vanwege het niet nat worden.brekson schreef: Thx , maar mmmmm 2x een windstopper lijkt me wat veel van het goede....
Een gezonde Hollandse buik?JWi schreef:koop het !!!
ik heb het begin van het jaar gekocht (na 7 web shop, van nl tot Italië, benaderd te hebben).
hierboven staat waar om.
Er is 1 nadeel en dat is de maat en je moet het postuur hebben.
het is echt Italiaans.
als je een gezonde Hollandse buik hebt dan kan het knellen.
Ik pas toch graag mijn castelli spullen voor ik ze koop...normaal voor de broeken een L , heb ook 2 winterbroeken een L en een XLkeetoo schreef:Wat betreft maatvoering wel een m aanhouden als je van castelli normaal gesproken ook een maat m shirt hebt of valt deze nog kleiner ? Maw kun je de castelli maattabel aanhouden of klopt die niet ?
Math salden limbricht had er vrijdag nog 1 hangenkeetoo schreef:Bedankt voor je reactie, nu nog een winkel vinden die een maatje M heeft liggen en waar ik kan passen, iemand nog een idee voor omgeving brabant waar hij voorradig zou kunnen zijn, al veel afgezocht, maar lijkt overal op te zijn in deze maat in zwart met korte mouw.