met die cxp33 heb ik hele slechte ervaringen mee. I.v.m met scheuren, niet 1x maar 3xde zwarten schreef:36 spaken
shimano 105 naven
mavic cxp33 velgen
klaar.
wielen voor gewichtige mannen
-
- Forum-lid
Ben nog iets gewichtiger dan TS. Zweer bij Rigida DP18 36 spaken en een 105 naaf. Rijdt er al een hele tijd mee rond zonder een krimp. Heb alleen een achterwiel laten spaken. Scheelt ook nog in de kosten was er bij Ventoux in Tilburg 150 euro voor kwijt. Stef kan trouwens erg goed spaken.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
-
- Forum-lid
Genoeg keuze's, maar Ambrosio's Nemesis z'n platte velg is super. Niets voor niets gebruikt door vele profploegen (zonder merknaam)..
Maar je kunt ook een Mavic CPX14 steken, of een Vento (old skool), blijven heel.
Zelfs mijn 20 jaar oude Mavic Ceramic Open 4CD blijven heel...
Mits goed gebouwd, en daar zit hem de kneep
Maar je kunt ook een Mavic CPX14 steken, of een Vento (old skool), blijven heel.
Zelfs mijn 20 jaar oude Mavic Ceramic Open 4CD blijven heel...
Mits goed gebouwd, en daar zit hem de kneep
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
- Forum-lid
PS Lees vooral veel "reclame" voor Zoran, maar wil eraan toevoegen dat er genoeg andere goede wielbouwers zijn.
Ger Hermans/Ger Bikes Amsterdam, Bert van Lohman, Force Wheelz uit IJlst, Ernie Frieke uit Eindhoven....
Maar veel fietsers raggen hun wielen idd. door kuilen, over putten, bruggen en drempels heen. Daar zit hem ook wel een factor hoor.
Ger Hermans/Ger Bikes Amsterdam, Bert van Lohman, Force Wheelz uit IJlst, Ernie Frieke uit Eindhoven....
Maar veel fietsers raggen hun wielen idd. door kuilen, over putten, bruggen en drempels heen. Daar zit hem ook wel een factor hoor.
Die gebruiken de Nemesis juist omdat deze zo slap is en dus lekker soepel rijd over kasseien.mikethebike schreef:Genoeg keuze's, maar Ambrosio's Nemesis z'n platte velg is super. Niets voor niets gebruikt door vele profploegen (zonder merknaam)..
Kan wel een hoop hebben, dat zeker.
-
- Forum-lid
Slap of comfortabel... Ze blijven in elk geval heel.