Tourspel Fietsforum 2013
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
laatste kans!
om 12 moet je team klaar staan
om 12 moet je team klaar staan
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
-
- Forum-lid
Heb me voor de eerste maal eens ingeschreven...Team Orange
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
Aardig begonnen zaterdag maar gisteren was een drama! Team Chasse Patate voorlopig aan kop.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gisteren de kop teruggepakt en vandaag net aan behouden.
<-- Sprinter
Had wel op meer gehoopt na een sterke start.
<-- Sprinter
Had wel op meer gehoopt na een sterke start.
Mijn felicitaties aan 'Achterstevoren op de fiets', de winnaar van het tourspel fietsforum 2013.
Ik stond zelf als chasse patate tot afgelopen vrijdag bovenaan maar had in de rit naar le Grand Bornand teveel klassementrijders in mijn team. Met een eindsprintje gisteren nog bijna 'Achterstevoren op de fiets' ingehaald.
Wel voor het derde jaar op rij op het podium en dit jaar winnaar in het puntenklassement.
Ik stond zelf als chasse patate tot afgelopen vrijdag bovenaan maar had in de rit naar le Grand Bornand teveel klassementrijders in mijn team. Met een eindsprintje gisteren nog bijna 'Achterstevoren op de fiets' ingehaald.
Wel voor het derde jaar op rij op het podium en dit jaar winnaar in het puntenklassement.
Ik heb mijn best gedaan, meer zat er niet in. De optie "vooraf instellen" heeft me overigens wel gered. Zonder die mogelijkheid was ik laatste geworden aangezien ik al een dikke week met vakantie ben.
-
- Forum-lid
proficiat aan het mooi podium, zelf zat ik vast in de voorlaatste waaier ...dat gat was niet meer dicht te rijden...toch leuk om eens mee te doen
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....