Ik heb dezelde ervaring, ik had een endurance broek bestelt maar de pijpen van de broek zaten heel ruim, veel te ruim, dat heb ik bij andre merken nog niet meegemaakt.nijkie schreef:Castelli pas ik altijd zit nog wel eens verschil in tussen de broeken de X2 zeem is top.entjr schreef:Bike2 build heeft ook veel Castelli, wel maatje groter bestellen. Overigens fijne zeem vind ik. De logo's vallen er wel af na een tijdje.
castelli kleding
Abide.
Ik heb hem ook,ben er juist heel content mee met de afwerking van de pijpen zit eindelijk niet zo strak.Dude schreef:Ik heb dezelfde ervaring, ik had een endurance broek bestelt maar de pijpen van de broek zaten heel ruim, veel te ruim, dat heb ik bij andere merken nog niet meegemaakt.nijkie schreef:Castelli pas ik altijd zit nog wel eens verschil in tussen de broeken de X2 zeem is top.entjr schreef:Bike2 build heeft ook veel Castelli, wel maatje groter bestellen. Overigens fijne zeem vind ik. De logo's vallen er wel af na een tijdje.
Zo zie je maar broeken zitten bij iedereen verschillend.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- boswielrenner
- Forum-lid
Wat ik wel nadelig vind bij Castelli is dat de logo's en emblemen door het wassen snel afbladderen of lelijk worden. Ik vind dat echt niet kunnen bij dure fietskleding. Ik zie het ook bij mijn Sugoi broeken. Heel irritant. Dat hebben ze bij Assos en Rapha toch beter opgelost.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb hier geen last van, en ik was mijn kleding op 30 graden - wol was programma met een klein beetje vloeibaar wasmiddel. Ook laat ik de kleding niet in de volle zon drogen.boswielrenner schreef:Wat ik wel nadelig vind bij Castelli is dat de logo's en emblemen door het wassen snel afbladderen of lelijk worden. Ik vind dat echt niet kunnen bij dure fietskleding. Ik zie het ook bij mijn Sugoi broeken. Heel irritant. Dat hebben ze bij Assos en Rapha toch beter opgelost.
-
- Forum-lid
- Contact
Dat afbladderen komt omdat de print er ouderwets op wordt gedrukt. Dit zal op de lange duur nooit mooi blijven. Slaat ook nergens op dat zulke grote kledingmerken niet gewoon overstappen op digital printing of andere vormen van bedrukken!
http://www.facebook.com/recyclingwear" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat ligt er maar net aan hoe hard "je stinkt"joko schreef:Ruikt jullie kleding bij 30 graden dan al weer fris? Heb het nog niet geprobeerd, maar ik was mijn fietskleding wat heter.
Gewoon na iedere rit wassen op 30gr (beter niet heter) en het ruikt net zo fris als met hogere temperaturen...
Btw: een aantal jaren geleden zijn bij mijn Castelli broeken (3x) net zoals bij @boswielrenner ook de logo's lelijk "gescheurd" en gedeeltelijke weg. Ook bij de arm-beenwarmers. Ondanks de aangehouden 30gr, geen wasverzachter en binnenstebuiten. Sindsdien draag ik geen Castelli meer.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.