met of zonder handschoenen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Jij speelt vals met je woonplaats. Van de tijd dat ik buiten in de zon ben is veruit het grootste deel op de fiets, dus mijn handen blijven dan gewoon witter dan mijn armen.
En handschoenen kunnen erger letsel wel voorkomen, maar ze zijn nu niet zaligmakend. In april op de bovenkant van m'n vingers gevallen en daar bied een koershandschoen geen enkele bescherming.
En handschoenen kunnen erger letsel wel voorkomen, maar ze zijn nu niet zaligmakend. In april op de bovenkant van m'n vingers gevallen en daar bied een koershandschoen geen enkele bescherming.
-
- Forum-lid HC
Bij geen zon met handschoenen. Bij zon zonder handschoenen.
Op de mtb altijd met, vaak lange vingersbook nog.
Echt je durft je als fietser in het begin van het jaar al niet in zwembroek te vertonen laat staan als ook je handen nog wit zijn, dan lijk je echt op een zebra.
Echt je durft je als fietser in het begin van het jaar al niet in zwembroek te vertonen laat staan als ook je handen nog wit zijn, dan lijk je echt op een zebra.
+1 (maar als het warm genoeg is geen handschoenen op de race)wasbeer2006 schreef:Bij geen zon met handschoenen. Bij zon zonder handschoenen.
Dat strakke wielershirt blijft nog wel een issue idd... Volgende maand nog een weekje Jura, maar in mijn zwembroek zal ik wel weer uitgelachen worden bij het zwembad... Maar het scheelt dat ik niet de enige ben binnen fietser ben mijn vakantiegezelschap... Hopelijk kan kan ik dat witte shirt dan toch ook een beetje bruin bij kleuren.... . Overigens draag ik op de mtb vaak wat wijdere kleding, waarbij de randjes minder strak zijn tussen wit en bruin. Maar zichtbaar blijft het wel.
Maar da's wel een reden dat ik racefiets geen handschoenen draag, of ook dunne full fingers... Dat ziet er ook erg raar uit, half witte vingers.
+veeledwin01 schreef:Echt, het zal me jeuken hoe mijn handen eruit zien. Of mijn bovenbenen of -armen.... Het boeit me wel hoe mijn handpalmen eruit zien na een valpartij... Altijd met handschoenen dus!
(wat zijn sommige fietsers toch ENORME ijdeltuiten)
Het "probleem" van de witte handjes en borst is eenvoudig op te lossen. Zorgen dat je genoeg zon krijgt buiten het fietsen.
Ja hallo, part-of-the-deal toch?knutmo schreef:+veeledwin01 schreef:Echt, het zal me jeuken hoe mijn handen eruit zien. Of mijn bovenbenen of -armen.... Het boeit me wel hoe mijn handpalmen eruit zien na een valpartij... Altijd met handschoenen dus!
(wat zijn sommige fietsers toch ENORME ijdeltuiten)
Overigens draag ik altijd handschoentjes; zonder voel ik binnen 10 minuten mijn stuur niet meer ivm "dichtdrukken" nervus ulnaris
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik rijd altijd met handschoentjes. Vallen is zomaar gebeurd. Ook als het niet je eigen schuld is. Met je handen over het asfalt gaan is niet fijn.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29