dikke pech
Ik begrijp je probleem en ik snap dat je graag een betere afhandeling had gezien. Echter, als eigenaar van een klein bedrijf begrijp ik hoe lastig het soms kan zijn om problemen op te lossen op de termijnen die een klant voor ogen heeft. Zeker wanneer er sprake is van overmacht. Dat laat onverlet dat de communicatie bij M5 duidelijk tekort schiet.
Ik snap je teleurstelling ook wel maar verder ga ik volledig mee met onderstaande reactie.
elefantino schreef: Probleem is dat ik dit soort topics nooit zo goed begrijp. Wat verwacht je van ons? Dat wij het probleem oplossen?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Forum kan hier idd weinig mee behalve zeggen dat dit niet voor M5 spreekt (zeker niet qua communicatie).
Overigens zijn zes weken meer dan zat om heel erg veel wielen opnieuw in te spaken. Niemand stuurt tijdens het seizoen een wiel voor zijn plezier in en als het dan ook nog zoekt raakt is dat zuur (en als kleine ondernemer is het extra vervelend maar dan maar even geen "na de vakantie", een tevreden klant gaat zeker in tijd altijd voor dan maar een keer op een ander moment in het jaar op vakantie).
Overigens zijn zes weken meer dan zat om heel erg veel wielen opnieuw in te spaken. Niemand stuurt tijdens het seizoen een wiel voor zijn plezier in en als het dan ook nog zoekt raakt is dat zuur (en als kleine ondernemer is het extra vervelend maar dan maar even geen "na de vakantie", een tevreden klant gaat zeker in tijd altijd voor dan maar een keer op een ander moment in het jaar op vakantie).
een forum is bedoeld als ik het goed heb begrepen om ervaringen uit te wisselen positieve en negatieve
anders zie ik het nut van dit forum niet in![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ik heb geen een moment in mijn post gevraagd of het forum of iemand in het forum het probleem kan of wil oplossen
dus dat soort reacties als van elefantino begrijp ik niet ?.
ik zit zelf ook in een dienstverlenend beroep en klanten in de kou laten staan komt in mijn woordenboek absoluut niet voor. en dat is wel wat hier een beetje gebeurd net als wat sharkman zegt tevreden klant gaat wel voor hoe zuur dan ook voor de omndernemer in dit geval M5.
anders zie ik het nut van dit forum niet in
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ik heb geen een moment in mijn post gevraagd of het forum of iemand in het forum het probleem kan of wil oplossen
dus dat soort reacties als van elefantino begrijp ik niet ?.
ik zit zelf ook in een dienstverlenend beroep en klanten in de kou laten staan komt in mijn woordenboek absoluut niet voor. en dat is wel wat hier een beetje gebeurd net als wat sharkman zegt tevreden klant gaat wel voor hoe zuur dan ook voor de omndernemer in dit geval M5.