Ik ben er klaar mee, laat het najaar maar komen
-
- Forum-lid
Wtf?! Van mij mag het altijd van dit weer zijn, de rest van de seizoenen kunnen me gestolen worden.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
- opperhoofd
- Forum-lid
Heerlijk dit weer een daarbij de vroege zonsopkomst en late zonsondergang. Afgelopen zondag op de mountainbike in het bos, het was er te warm voor de wandelaars. Heerlijk gefietst 's middags.
-
- Forum-lid
Ik neem aan dat dit topic een grap is.... Voortaan graag dit weer van pak em beet half mei tot half september. De rest van het jaar een graadje of 20. Echt waar, als het alleen om het klimaat ging, verhuisde ik vandaag nog naar Italie of Spanje.
Ik wil nu niet zeuren, maar voor mij mocht het toch wel een aantal graadjes minder zijn...
Zondag om 7 uur opgestaan om op tijd te kunnen beginnen fietsen; iets na achten viel de temperatuur nog mee, maar vanaf 9 uur was het al bakheet! Onderweg trouwens een wielrenner languit bewusteloos op de grond zien liggen; ben doorgereden omdat er al genoeg medefietsers en omstaanders bij waren - maar een beroerte van de hitte, het zal je maar overkomen...
Zondag om 7 uur opgestaan om op tijd te kunnen beginnen fietsen; iets na achten viel de temperatuur nog mee, maar vanaf 9 uur was het al bakheet! Onderweg trouwens een wielrenner languit bewusteloos op de grond zien liggen; ben doorgereden omdat er al genoeg medefietsers en omstaanders bij waren - maar een beroerte van de hitte, het zal je maar overkomen...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik wil niet heel lullig doen, maar als je nu een beroerte van de hitte hebt gekregen dan was het zonder de warmte binnen een jaar waarschijnlijk ook mis gegaan. Hetzelfde geldt voor de ouderen die nu meer overlijden in verzorgingstehuizen, als de warmte voorbij is overlijden er minder dan normaal.
Van mij mag het lekker dit weer bljiven, hooguit iets koeler in de nacht of een windje in de avond.
Van mij mag het lekker dit weer bljiven, hooguit iets koeler in de nacht of een windje in de avond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet alleen het weer hoor!elefantino schreef:Ik neem aan dat dit topic een grap is.... Voortaan graag dit weer van pak em beet half mei tot half september. De rest van het jaar een graadje of 20. Echt waar, als het alleen om het klimaat ging, verhuisde ik vandaag nog naar Italie of Spanje.
Alfa, Pinarello, pizza, pasta, Barolo, gedroogde hammetjes, elegante zomerkleding ipv slippers met sokken, geen belasting betalen , etc, etc, etc.
Less is bore
-
- Forum-lid
Je hebt gelijk, wat doen we hier eigenlijk nog? (Over twee weken zit ik gelukkig weer een weekje in Italie )daniel1975 schreef:Niet alleen het weer hoor!elefantino schreef:Ik neem aan dat dit topic een grap is.... Voortaan graag dit weer van pak em beet half mei tot half september. De rest van het jaar een graadje of 20. Echt waar, als het alleen om het klimaat ging, verhuisde ik vandaag nog naar Italie of Spanje.
Alfa, Pinarello, pizza, pasta, Barolo, gedroogde hammetjes, elegante zomerkleding ipv slippers met sokken, geen belasting betalen , etc, etc, etc.
Nederlanders.... het is ook nooit goed. Geniet er van zolang het kan!
Ik ben deze ochtend "ook maar" gaan fietsen omdat het te warm was om te slapen. Lekker even wat Km's wegtrappen in het park tussen 6:15 en 7:00. Nu lekker aan het werk, en straks om 18:00 doe ik nog een rondje.... dat wordt zweten dan.
Ik ben deze ochtend "ook maar" gaan fietsen omdat het te warm was om te slapen. Lekker even wat Km's wegtrappen in het park tussen 6:15 en 7:00. Nu lekker aan het werk, en straks om 18:00 doe ik nog een rondje.... dat wordt zweten dan.