materialist schreef:amclassic,ik begrijp wat je bedoelt, dat doe ik ook. Stel nu je vriendin voor om in toscanne te gaan fietsen, hele dag heuvel op en af. Goede kans dat ze zegt: bekijk jij het maar ik ga op een terrasje zitten. Met wat meer vermogen komt het samen doen weer wat dichter bij
ik zie ook dat 45km heel erg hard is op een fiets pad maar daar gaat het mij en brekson niet om
Dank je wel , jij hebt het begrepen !!
Is het nu zo moeilijk om mijn argumentatie te "lezen" ?
Ik wil gewoon tegen 30 a 32 rijden. En dat liefst gedurende een 3a4 uren.
Al dan niet met wat polderse tegenwind, of zoals een begrijper al aantoonde in de franse heuvels
Wie weet rijden we samen de Mt Ventoux 2x op en af
Mijn vrouw zal dan zeker ook een fietshelm dragen, en ze zal zeker geen ouderen uitschelden op het fietspad, foei
Het is zeker de bedoeling niet om tegen 45km-u te racen en dan zonder batterijspanning te vallen op 2uren van huis
Maar soit : Wij rijden toch ook soms 40km/u op het fietspad ? Ik rijd veel in Nederland, en daar is de jacht open op fietsers die zich niet op het fietspad bevinden.
Claxonnerende automobilisten die hun vuist opsteken, maar dan zich snel uit de voeten maken.Dus moeten we soms wel op het fietspad
Maar dit terzijde
Dus nogmaals : de bedoeling is om eens een paar keer zonder de fietsclub tochten te maken.
Maar dan niet altijd alleen ( 300 a 400km/week in het seizoen ) maar met iemand die niet zo maniakaal is
En on topic : kunnen deze fietsen van 45/u tegen 3/4 van hun snelheid lang op hun batterij teren ? Thats the question
En om de (forum)politie tegen de schenen te schoppen : nee ik was niet van plan om te verzekeren als bromfiets. Wie ziet het verschil nu uberhaupt , een fiets is een fiets