Rugzak vergelijking
Welk type Vaude gebruik je?marcvmegroot schreef:Gebruik al jaren (14) rugzakken van het merk Vaude. Heb ooit eens een ander merk geprobeerd, maar dat was het niet.
Ik zou zeggen (reclame maken mag niet) na evidence basedis het voor mij de Vaude
Marc
Kijk nu naar Bike Alpin Air
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
- Forum-lid
Ik gebruik de Deuter Race EXP Air:
![Afbeelding](http://onedata.de3-2.deuter.com/img/backpack/360x500_4383_RaceEXPAir_7130_13.jpg)
Voor mij ideaal door het Aircomfort systeem zodat de rugtas niet direct op je rug zit.
![Afbeelding](http://onedata.de3-2.deuter.com/img/backpack/360x500_4383_RaceEXPAir_7130_13.jpg)
Voor mij ideaal door het Aircomfort systeem zodat de rugtas niet direct op je rug zit.
Ik heb afgelopen weekend bij de Perry sport deze rugtas gekocht voor 25 euro. Die is niet speciaal voor fietsen maar ik ben er wel tevreden over na een week naar me werk fietsen. Genoeg ventilatie en er kan ruim genoeg mee. Ik had eerst een Lidl tas en dit is toch een hele verbetering, maar nog steeds vrij budget ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ja ik heb een fiets Tumblr
Heb uiteindelijk de Gravit 25+5 gekozen ipv de Bike Alpin.
Dit is een nieuwer model en heb het idee dat die dan weer iets verbeterd is.
Vind het een mooie/fijne tas. Zeker dat er een ondervak in zit is prettig.
Hij is voor mij ook groot genoeg. Kledingset (geen schoenen), handdoek en een grote broodtrommel gaan er makkelijk in.
Tas zelf is wel wat zwaar.
Dit is een nieuwer model en heb het idee dat die dan weer iets verbeterd is.
Vind het een mooie/fijne tas. Zeker dat er een ondervak in zit is prettig.
Hij is voor mij ook groot genoeg. Kledingset (geen schoenen), handdoek en een grote broodtrommel gaan er makkelijk in.
Tas zelf is wel wat zwaar.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Iemand nog tips voor een watedichte (met extra regenkap of uit zichzelf) rugzak voor mijn laptop een kantoor-kleding inclusief schoenen? Mijn collega's zweren bij Ortlieb maar ik zie hier veel goede ervaringen met de Osprey rugzakken. Zijn er recent nog ontwikkelingen geweest waardoor de voorkeur uitgaat naar nieuwere rugzakken?
Die tassen van Ergon zijn ook heerlijk. Vooral de instelbaarheid is erg fijn, plus de bevestiging op de heup is erg comfortabel en voorkomt schuiven van de tas. Heb een ouder type en die is al geweldig. Zoals ik het zie is de nieuwe alleen nog maar beter geworden. De moeite waard om toch eens te bekijken.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Zelf gebruik ik deze al een paar jaar:Jorisee schreef:Iemand nog tips voor een watedichte (met extra regenkap of uit zichzelf) rugzak voor mijn laptop een kantoor-kleding inclusief schoenen? Mijn collega's zweren bij Ortlieb maar ik zie hier veel goede ervaringen met de Osprey rugzakken. Zijn er recent nog ontwikkelingen geweest waardoor de voorkeur uitgaat naar nieuwere rugzakken?
![Afbeelding](https://www.ortlieb.com/wp-content/themes/ortlieb-theme/img/art-large/r4005.jpg)
Ben er vrij tevreden over. De inhoud blijft droog, ook bij een flinke regenbui. Mijn laptop (13"), travel adapter + kleding passen er prima in. Met schoenen erbij is wel proppen, ik heb meestal op mijn werk een paar staan. Een iets langere klittenband strip bij de sluiting was fijn geweest, verder prima tas.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?