Zoals?spiritwetteren schreef:De body waarschijnlijk niet maar wielen verwisselen zou eventueel kunnen met 11 speed shifters.nijkie schreef:Dus de 11sp Shimano cassette's gaan nu op campa 11sp body passen of zie ik het nu verkeerd?
Dit zou al een groot voordeel zijn.
Uitwisselbaarheid 11 speed cassetttes
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
In een koers een wiel lenen wordt makkelijker. Of een nieuw setje wielen (+ cassette) kopen zonder te hoeven opletten welke body er op zit,nijkie schreef:Zoals?spiritwetteren schreef:De body waarschijnlijk niet maar wielen verwisselen zou eventueel kunnen met 11 speed shifters.nijkie schreef:Dus de 11sp Shimano cassette's gaan nu op campa 11sp body passen of zie ik het nu verkeerd?
Dit zou al een groot voordeel zijn.
Overigens waag ik me niet aan een test... dat doen anderen wel, en als het echt goed werkt dan komen die berichten vanzelf wel door.
-
- Forum-lid
Heb het getest. Een cassette met campagnolo 11-speed op dura ace di2 11-speed perfect. En de dura ace 11-speed cassette op campagnolo chorus groepset ook perfect!
Thanxs.koereurke007 schreef:Heb het getest. Een cassette met campagnolo 11-speed op dura ace di2 11-speed perfect. En de dura ace 11-speed cassette op campagnolo chorus groepset ook perfect!
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Geen Probleem.
- boswielrenner
- Forum-lid
Toch nog een vraagje want het is me niet helemaal duidelijk.
Is het mogelijk om een Shimano of sram 11 speed cassette te plaatsen op een Mavic body (nieuwe generatie) en vervolgens dit Mavic wiel te gebruiken in combinatie met Campa 11 speed groep?
Is het mogelijk om een Shimano of sram 11 speed cassette te plaatsen op een Mavic body (nieuwe generatie) en vervolgens dit Mavic wiel te gebruiken in combinatie met Campa 11 speed groep?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Misschien is er iemand uit je vriendengroep of van het forum die je een wiel wil uitlenen om het te proberen. Dat lijkt mij wel zo fijn om te weten alvorens een andere body (of een gehele nieuwe Sram Red 22 groep ) aan te schaffen.
Campagnolo Ultra Dork
Zou gewoon moeten werken.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik kan het zelf uitproberen. Ik zou dan alleen een 11 speed shimano cassette moeten kopen. het is alleen jammer dan shimano geen 11 speed cassette maakt met een 12-30 range inclusief een 18.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Marchisio heeft die wel. Kost wel wat. Te bestellen bij Clemenzo Cycling.
http://clemenzo.com/index.php/component ... /vmcchk,1/
http://clemenzo.com/index.php/component ... /vmcchk,1/
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank je wel. Ik gaat het bekijken.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29