Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Boekentip

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 20 okt 2013 20:12

Het lijkt mij eigenlijk wel een leuk boek; bonus dat de Gitane er ook in staat.:) Goedzo.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 okt 2013 20:23

Nou nou zeg. Kan dat even wat minder Goldenratio van Gaal? Jij denkt echt dat jij het allemaal zo scherp ziet en de wereld achterlijk is.

Je zegt zelf het boek niet ingezien/gelezen te hebben en dan wel wat reviews gelezen hebt terwijl je daar altijd zo kritisch en sceptisch tegenover staat ('Reviews en testen kijk ik altijd heel sceptisch naar')

En wie volgt hier nu als een dom en mak schaap?

Als het hier allemaal zo mager en suf is dan zoek je toch wat anders. Lekker relevante opmerking trouwens. Typisch kat in het nauw gedrag. Wat een misselijk makende en misplaatste arrogantie van jouw kant .
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 20 okt 2013 20:31

JPAR schreef:
GoldenRatio schreef:
Martin Swinkels schreef:Je hebt dus zelfs de reviews van het boek niet gelezen.

Reviews niet gelezen, boek niet gelezen, maar toch alles afzeiken,
Ik weet precies wat zorroi bedoeld.. ;)
Ben jij nou echt zo ongelooflijk stom om niet te begrijpen wat ik schrijf?
Je maakt er stelselmatig iets anders van met een geheel eigen interpretatie die zeer ver weg is of totaal tegengesteld van mijn intenties. Het neemt zielige vormen aan.

Feit hier op dit magere suffe forum is dat als je een mening hebt die afwijkt men niet de moeite neemt om die te bekijken maar als duffe domme schapen loopt men hier achter elkaar aan en gaat elkaar een beetje staan aanvullen en napraten.
Tot op heden heb ik niet gereageerd op je vervelende manier van communiceren, maar ik doe het nu toch. Wordt je niet ontzettend moe van jezelf? Ik in ieder geval wel. Als dat suffe forum je niet bevalt dan ben je vrij om elders te gaan kijken, net zoals je vrij bent om je mening te geven, waar genoeg nuttigs tussen zit, maar de manier waarop ....
Ik word op mijn beurt moe van dit soort gezeik.
Misschien moeten mensen zoals jij ook eens tot besef komen dat ik niet de oorzaak ben en dat je hier nu de verkeerde staat te veroordelen.

Misschien moesten jullie ook eens met z'n allen tot besef komen dat velen die hier waren met enige kennis niet meer op dit forum aanwezig zijn. Het forum is ernstig schraal aan echte kennis. Mede door toedoen van allerlei low-level discussies en de manier hoe dit forum is ingericht en gemanaged.

Er is hier geen vooruitgang, alleen achteruitgang.

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 20 okt 2013 20:33

zorroi schreef:Nou nou zeg. Kan dat even wat minder Goldenratio van Gaal? Jij denkt echt dat jij het allemaal zo scherp ziet en de wereld achterlijk is.

Je zegt zelf het boek niet ingezien/gelezen te hebben en dan wel wat reviews gelezen hebt terwijl je daar altijd zo kritisch en sceptisch tegenover staat ('Reviews en testen kijk ik altijd heel sceptisch naar')

En wie volgt hier nu als een dom en mak schaap?

Als het hier allemaal zo mager en suf is dan zoek je toch wat anders. Lekker relevante opmerking trouwens. Typisch kat in het nauw gedrag. Wat een misselijk makende en misplaatste arrogantie van jouw kant .
Bedankt voor je respectvolle bijdrage.
Jij behoort ook tot de mensen bij wie je tot in den treure dingen moet verduidelijken zonder dat ze het oppakken.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5996
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 okt 2013 20:35

Afbeelding
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

GoldenRatio
Forum-lid
Berichten: 955
Lid geworden op: 06 feb 2013 20:33

GoldenRatio 20 okt 2013 20:39

Beste, ik zou zeggen kijk lekker zelf in die spiegel.
Jullie kunnen allemaal komen met valse argumenten maar de feiten die ik hier schreef kun je niet veranderen.

Voor de rest ben ik hier wel klaar in dit topic.
Jullie hebben precies het forum wat jullie verdienen.

:!:

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 okt 2013 20:42

Respect verdien je en jij met je schoppen tegen alles staat dus op 0.

Och, zoals iemand ooit zei: 'Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten'
Feit dat je zo durft te reageren op moment dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt zegt mij genoeg.

Einde 'discussie'. Ik reageer verder niet. Veel plezier met je ego.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 20 okt 2013 21:26

GoldenRatio schreef: Dit boek is geschreven voor infantielen die alles slikken voor zoete koek.
GoldenRatio schreef: Een geromantiseerd verhaal alleen om een smeuïg makkelijk leesbaar verhaal te publiceren voor de niet al te snuggere lezer.
GoldenRatio schreef: Misschien leuk voor de achteloze lezer
GoldenRatio schreef: Misschien moesten jullie ook eens met z'n allen tot besef komen dat velen die hier waren met enige kennis niet meer op dit forum aanwezig zijn. Het forum is ernstig schraal aan echte kennis..
Bij het kopen van het boek heb ik mezelf blijkbaar zwaar overschat...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9106
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 21 okt 2013 09:20

@goldenratio: ongesteld? Je ligt lekker op ramkoers iig...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie