Tour 2014
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik denk dat de ASO hetzelfde schema heeft gezien. Ze zaten er van Velowire dit jaar weer erg dichtbij met hun voorspellingen!
Ben benieuwd wat voor tour dit gaat opleveren. Denk dat de Tour lang gesloten blijft en pas in de laatste week echt spannend gaat worden. (Heel) Weinig tijdritkm's, dus geen tour voor Wiggings, die kan met een gerust hart gaan knechten voor Froome.
Ben benieuwd wat voor tour dit gaat opleveren. Denk dat de Tour lang gesloten blijft en pas in de laatste week echt spannend gaat worden. (Heel) Weinig tijdritkm's, dus geen tour voor Wiggings, die kan met een gerust hart gaan knechten voor Froome.
- de zwarten
- Forum-lid HC
15,4 km kasseien is niet min. De eerste week = vuurwerk!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Leuk een eerbetoon aan Indurain. Armstrong is niet welkom en wordt uit de boeken geschapt maar een hommage aan Big Mig is geen probleem :s
Die 15 km aan kasseien zou nog wel eens leuk kunnen worden voor de rasklimmertjes. Als daar teams als Belkin en OPQS het mes tussen de tanden zetten kan het nog weleens een slagveld gaan worden. Nog afgezien van materiaalpech en valpartijen.
Die 15 km aan kasseien zou nog wel eens leuk kunnen worden voor de rasklimmertjes. Als daar teams als Belkin en OPQS het mes tussen de tanden zetten kan het nog weleens een slagveld gaan worden. Nog afgezien van materiaalpech en valpartijen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ik denk dat het voor Quintana en Rodriguez heel wat lastiger is dan de de klimmer/tijdrijder Froome, alhoewel hij dan toch ergens anders naar moet gaan kijken dan zijn stuurpen... Misschien is Valverde hier nog het meeste bij gebaat.
OPQS zit natuurlijk met Henao en zal dus ook niet vrijuit kunnen koersen op de kasseien.
OPQS zit natuurlijk met Henao en zal dus ook niet vrijuit kunnen koersen op de kasseien.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 23 okt 2013 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Eindelijk weer kasseien in de tour. De tour hoort alles in zich te hebben dus ook kasseien.
Jammer dat het maar 15 km zijn, ik had graag wat meer gezien hoewel het natuurlijk ook geen P-R hoeft te worden. Hopelijk zijn er niet teveel valpartijen. Om een of andere reden hebben vaak dezelfde renners pech om erbij te liggen en daar hoort helaas ook vaak Robert Gesink bij.
Jammer dat het maar 15 km zijn, ik had graag wat meer gezien hoewel het natuurlijk ook geen P-R hoeft te worden. Hopelijk zijn er niet teveel valpartijen. Om een of andere reden hebben vaak dezelfde renners pech om erbij te liggen en daar hoort helaas ook vaak Robert Gesink bij.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Heb begrepen dat in de 2e etappe op 5km voor de streep een helling is van 800 meter met stukken van 33%........edwin01 schreef:In Yorkshire kun je wel serieus ruige parcoursen uitzetten met stevige hellingen (de beruchte 1:4's of 1:5's).....
Yeah.....! Dit gaat serieus brokken opleveren.... blimey.....
http://blog.veloviewer.com/the-climbs-o ... ce-part-2/
Smullen!! Ja, daar gaan al goed wat gaten vallen want dat parcours is echt loodzwaar.edwin01 schreef:Yeah.....! Dit gaat serieus brokken opleveren.... blimey.....
Die Jenkins Road is een beklimming die ze daar genoeg hebben: een 1 op 3 weg.
Ben ooit in 1999 in Wales zo'n helling opgereden van zo'n 500 meter en ik zie nog groen en geel als ik eraan denk
Commentaar van een van de mensen die op de top van Jenkinsweg woont is ook briljant: 5 mijl (ca 8 km) omrijden om daar niet omhoog te hoeven
I live at the top of Jenkin Road. I ride to work almost every day. I have ridden up my road 5 times in 3 years, on the 4th time I got up without stopping, did it once more to prove it wasnt a fluke and go 5 miles out of my way to avoid it. You can argue all day about the gradient but one thing is certain......Its bloody steep!!. Cant wait to watch the TDF coming up my road, so excited.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
En dan zie je in de meeste reacties van renners dat de eerste dagen niet zo spannend zullen zijn, dat iedereen nog bij elkaar zal zitten. Dat de spanning pas in de kasseienrit en finishes bergop zal komen. Hebben ze dit dan niet gezien of ......?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/