Het grote fietsenwinkel topic
Het grote dozenschuiver topic was meer een suggestie omdat "het grote xxxxx topic" al vaker wordt toegepast en het niet duidelijk is of het topic groot moet worden of over grote fietsenwinkels moet gaan. "Het grote grote fietsenwinkeltopic" bekt ook niet echt geweldig.
Campagnolo Ultra Dork
Ik weet dat er bijvoorbeeld op tweakers.net (computer en electronica website) een geweldige pricewatch is en daar kun je bij iedere winkel zien wat ervaringen zijn van andere kopers met de webshops. Heeft me al menig keer fantastisch geholpen om slechte webshops te vermijden.monsieurpinot schreef: 2. alle webwinkels (kan internationaler)
op een rijtje te hebben
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
+ 1 als hier iemand goed kan programmeren wil ik graag meewerken met aanleveren datafranklin schreef:Ik weet dat er bijvoorbeeld op tweakers.net (computer en electronica website) een geweldige pricewatch is en daar kun je bij iedere winkel zien wat ervaringen zijn van andere kopers met de webshops. Heeft me al menig keer fantastisch geholpen om slechte webshops te vermijden.monsieurpinot schreef: 2. alle webwinkels (kan internationaler)
op een rijtje te hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie hier al een paar enorme tegenstellingen. Bike2build was ooit een goedkoper (en fijne) winkel. Sinds de verhuizing is het gewoon adviesprijs en geen kennis.beezer schreef:Beste Forummers,
Ik bezoek regelmatig fietsenzaken. Liefst de zaken met een groot assortiment en een aangename prijsstelling. Nu ben ik een lijstje aan het maken, wie kan mij verder helpen ? Hieronder mijn lijstje:
Bergen op Zoom: Hopmans
Limbricht: Math Salden
Utrecht: Snel (niet de goedkoopste ...)!
Zwanenburg: Vos fietsen
Zwolle :Bike Studio
Borger :Egbert Egberts
Den Haag :Mammoet
Groningen: Belga
Borculo: Goossens
Arnhem: Mantel
Moordrecht: 12go biking
Vlaardingen: bike2build
Amsterdam ?
Graag aanvullen
12gobiking hetzelfde verhaal als het gaat om prijzen. Het scherpe is er flink vanaf in het nieuwe pand.
Less is bore
Vroeger was er al een topic waar de grote en gangbare webwinkels stonden.monsieurpinot schreef: 2. alle webwinkels (kan internationaler)
op een rijtje te hebben
Forumlid Corniel had ze op zijn eigen FietsX-site staan met de link erbij.
Helaas kan ik dit topic niet meer vinden.
Misschien dat een van de Mods dat wel kan.
-
- Forum-lid
Voor wie is dit lijstje?
Groot assortiment en aangename prijsstelling is prima als je zelf wat van fietsen weet. Ik ga regelmatig mee om een nieuwe fiets te kopen en dan mag de doos niet eens open gemaakt zijn. We nemen de gesloten originele verpakking mee naar huis.
Ik zou elke beginner of iemand die het niet zo goed weet naar epbikes sturen dan klopt de maat en zitten er geen rommel onderdelen op.
Zo zijn er waarschijnlijk nog 10 adressen te noemen. Ik zou het kriterium service erbij noemen dan komen die adressen vanzelf naar boven drijven.
Groot assortiment en aangename prijsstelling is prima als je zelf wat van fietsen weet. Ik ga regelmatig mee om een nieuwe fiets te kopen en dan mag de doos niet eens open gemaakt zijn. We nemen de gesloten originele verpakking mee naar huis.
Ik zou elke beginner of iemand die het niet zo goed weet naar epbikes sturen dan klopt de maat en zitten er geen rommel onderdelen op.
Zo zijn er waarschijnlijk nog 10 adressen te noemen. Ik zou het kriterium service erbij noemen dan komen die adressen vanzelf naar boven drijven.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb hier als test eens een google map aangemaakt en wat offline/bezoekbare fietswinkels op gezettheov schreef:Vroeger was er al een topic waar de grote en gangbare webwinkels stonden.monsieurpinot schreef: 2. alle webwinkels (kan internationaler)
op een rijtje te hebben
Forumlid Corniel had ze op zijn eigen FietsX-site staan met de link erbij.
Helaas kan ik dit topic niet meer vinden.
Misschien dat een van de Mods dat wel kan.
https://mapsengine.google.com/map/edit? ... Fgu3IpuMes
aanvullingen kan men zelf op de google map plaatsen (hij is openbaar, bewerkbaar), of plaats ze hier dan zet ik ze er op.
gaat mij vooralsnog om Fysieke winkels IN Nederland
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heb 'm er opgezetsloeren schreef:Hoogstraat 142, Haastrecht, Nederland
http://www.slingerland-fietsen.nl
0182 502 452
Voor de kennis en de service :
Janus van Nispen - Mastbosstraat 80-84 - Breda
Voor het assortiment :
Louis van Dijk - Tuinzigtlaan 22 - Breda
Voor de service, de kennis en het assortiment :
Van Herk - Provincialeweg 1-C - Veldhoven
(in mijn jeugd echte dé wielrenspeciaalzaak van ZO-Brabant)
Janus van Nispen - Mastbosstraat 80-84 - Breda
Voor het assortiment :
Louis van Dijk - Tuinzigtlaan 22 - Breda
Voor de service, de kennis en het assortiment :
Van Herk - Provincialeweg 1-C - Veldhoven
(in mijn jeugd echte dé wielrenspeciaalzaak van ZO-Brabant)