Pagina 2 van 2
Geplaatst: 28 sep 2010 09:55
door colnagofreak
Waarschijnlijk gaat de verkoop zo goed, dat ze dit soort aktiviteiten niet meer nodig vinden!
Twee van die dagen kosten tenslotte ook geld, zal wel een kosten-baten analyse zijn.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Geplaatst: 28 sep 2010 14:53
door giovanni
Als de verkoop goed gaat maken die kosten vlg mij niet zo veel uit. Ik bedoel. Het werd georganiseerd in de eigen opslaghal en dat valt in het niets in vergelijk met Bike Motion. Vorige eigenaar van Cardsports Jaq van Meer was iig altijd voor dat soort dingen in en bij shows van locale dealers was of hij of Marcel er altijd bij. Stukje betrokkenheid bij de klant toch belangrijk.
Geplaatst: 28 sep 2010 17:24
door marsman
Giovanni schreef:Ok geen consumentendag. Jammer. Gaat zeker (te) goed met Pinarello. Op Friedrichshafen hadden ze ook een redelijk karige stand in vergelijk met bijvoorbeeld Colnago ed. En persoonlijk vind ik de opstelling van de stand (waar de fietsen heel hoog geplaatst worden) niet geweldig. Dan kon je ze vorig jaar bij de Cardsports beter bekijken. Ik heb begrepen dat die Marcel die daar werkte (en alles regelde) inmiddels weg is.
Die hoge stand stond vorig jaar toch ook op Bikemotion? Ik vond dat in elk geval wel een hele verbetering t.o.v. de stand van 2007. Dat waren gewoon wat dozen met fietsen erop gestapeld.
Geplaatst: 28 sep 2010 19:56
door colnagofreak
Giovanni schreef: Stukje betrokkenheid bij de klant toch belangrijk.
Dat lijkt me een essentieel onderdeel voor een importeur, als je dit niet hebt hou je op de lange duur weinig klanten over.
Geplaatst: 28 sep 2010 20:05
door andromeda
Vorig jaar hebben ze (ook zonder Jaq) een dealershow gehouden, ik denk dat het toch met de centen te maken heeft en dat ze kiezen voor de Bikemotion.