Goedkeuren bericht
cornelli racing cycles Uden
Net geprobeerd door eerst bericht te posten zonder plaatjes, wat goed ging.amclassic-fan schreef:In dat geval moet het topic maar opnieuw (met iets minder links en/of afbeeldingen) gepost worden. Kan je later de links wel en dergelijke wel toevoegen via 'edit'.
Toen edit en 2 plaatjes toegevoegd en bericht is verdwenen met status wacht op goedkeuring.
Hopenlijk zien julie hem dit keer wel
edit: en hij staat er.
-
- Forum-lid
Ik krijg 'm nu ook voor het eerst:
Je bericht is opgeslagen, maar het zal nog moeten worden goedgekeurd voordat het publiekelijk wordt weergegeven. Je zult een bevestiging krijgen wanneer je bericht is goedgekeurd.
Je bericht is opgeslagen, maar het zal nog moeten worden goedgekeurd voordat het publiekelijk wordt weergegeven. Je zult een bevestiging krijgen wanneer je bericht is goedgekeurd.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik zojuist ook. Beetje vreemd. Ik spam misschien wel dit forum vol. Maar zo erg is het toch niet? Jullie zitten nu toch niet alle berichten met links bij te houden? Inmiddels is mijn bericht er al door dus dat is het probleem niet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Duidelijk, bedankt!
- thestudent
- Forum-lid HC
Geen zorgen, ik vind het niet heel erg. Eigenlijk al te erg voor woorden dat het nodig is.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Ik poste gisteravond en kreeg ook die melding over goedkeuring.
Echter in mijn bijdrage stonden helemaal geen links.
Ik gaf het advies om te googlen met google afbeeldingen en een rijtje termen die informatie voor betreffende zou opleveren. Helemaal niets exotisch aan.
Echter in mijn bijdrage stonden helemaal geen links.
Ik gaf het advies om te googlen met google afbeeldingen en een rijtje termen die informatie voor betreffende zou opleveren. Helemaal niets exotisch aan.
-
- Forum-lid
google, google and google en meer google.