Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

polar cs200cad

ronkinkel
Forum-lid

ronkinkel 01 okt 2010 11:46

Heb er nu 1000km mee gefiets maar blijft een zorge kindje.
Cadansmeter doet zoals iedereen zegt het eigenlijk altijd.
Hartslag is zeker 1 keer per tour de weg kwijt springt ie of op 220 of op 0 laaste keer bleef ie zelfs op nul staan tot ik gestopt was en hem weer een keer aan en uitgezet had (ziet ie wel als een nieuwe training dus km begint weer op nul)
En de snelheids/afstandsmeter is gewoon een hoop ellende je hoef maar langs een boerderij te komen en het singaal valt weg en springt ie op pauze goed daar valt dan op een gegeven moment mee te leven maar dat ie max snelheid weergeeft van 96km en zoon kwats daar heb je werkelijk niks aan.

Hoop dat ik snel een deugenlijk product kan vinden en deze miskoop snel kan vergeten.

ruttie
Forum-lid

ruttie 25 okt 2010 18:53

Als hij op 220 spring, is er dan ook harde wind? Ik heb dat ook vaak, dan is de geleiding even weg. Als ik dan met mijn arm de wind tegen houdt is het over.

Dus.. Borstband strakker doen of een windstopper aan.

Mijn polar cs100 is vandaag na 6 jaar overleden. .Ben dus op zoek naar een nieuwe.. Polar bevalt desondanks gewoon goed.

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 25 okt 2010 21:11

Ook mijn CS100 is vorige week overleden na 6 jaar dienst, ga waarschijnlijk de CS400 aanschaffen, dan kunnen de sensoren gewoon blijven zitten.

Plaats reactie