Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaring kleding bestellen Bobshop.de

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 27 okt 2011 08:52

Prima zaak, aankopen steeds snel en netjes afgehandeld.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Petersandra
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2014 13:17

Petersandra 16 mei 2014 13:46

Ik heb geen goede ervaring met Bobshop.de. Ik heb een set van Belkin gekocht. Shirt voldeed niet aan de omschrijving op de site. Gemeld bij hun infomaildres. Dit werd bevestigd. Ik kon deze omruilen tegen het duurdere shirt. Gevraag of op het bij te betalen bedrag de verzendkosten in mindering konden worden gebracht. Ik kreeg via het infomailadres de verkeerde informatie. Ik moest eerst het verschil van de shirts overmaken en zou de verzendkosten teruggestort krijgen. Ik heb betaald op dezelfde bankrekening waarop ook de betaling van de set is overgemaakt. Later krijg ik vanuit Duitsland de rekening voor het verschil waarop de verzendkosten in mindering worden gebracht. Of ik het bedrag naar hun Duitse bankrekening over wilde maken maar ik had het bedrag overgemaakt op hetzelfde nummer als van de set. Nu melden zij dat ze de betaling niet kunnen traceren. Meerdere keren bewijzen van de afschrijving van de betaling door gemaild. Iedere keer weer ontkenning. Vanuit de Klantenservice krijg je helemaal nauwelijks respons. Conclusie. Na veel mailverkeer nog geen shirt, geen verzendkosten maar hebben zij wel het bedrag van de betaling van het shirt bij de set. Een gebed zonder eind.

Plaats reactie