De kleding die je in Rotterdam kreeg was niet veel soeps, dus hoop toch wel dat ze daar wat aan gedaan hebben.
Ik ben niet levensmoe dus doe echt niet mee aan deze tochten. Heb ik Rotterdam behoorlijke chaos meegemaakt, teveel mensen en met name ongevallen doordat mensen niet gewend zijn in grotere groepen te rijden...
Wie fietst ook de 160 km in Scheveningen op 9 oktober?
-
- Forum-lid
Ik wou eerst ook meedoen maar vond het een beetje te duur woon zelf ook in den haag en zou maar 1 tocht rijden die van scheveningen maar uiteindelijk niet gedaan
Merida Race lite 904
[quote="JudithOnline"]Ik lees nu een groot aantal reacties waardoor ik nu aan het twijfelen ben gebracht of ik die 35 euro er voor over heb. In ieder geval zeer bedankt voor de suggestie voor de tocht in Zoetermeer. De 4 euro 50 is een aanzienlijk vriendelijker bedrag. En nou moet ik zeggen dat ik het op zich niet heel erg vind om iets meer te betalen voor een tocht, maar dan moet het ook wel heel leuk zijn. Zo heb ik afgelopen zaterdag meegedaan aan Boogie's Extreme en dat vond ik een heel mooie tocht door Belgie en Nederland. Maar goed, om even ook op Aristos te reageren: de omgeving van Scheveningen kan niet anders dan een rondje duinen en bollenvelden zijn. [/quote]
Als je zorgt dat je om 9.00 uur bij het clubhuis bent, kun je met de voorrijders van de B-groep mee. Reuze gezellig.
Ik weet niet zeker of de tocht gepijld is
Als je zorgt dat je om 9.00 uur bij het clubhuis bent, kun je met de voorrijders van de B-groep mee. Reuze gezellig.
Vind 30 euro ook veel te veel geld voor deze tourtocht. Vraag me ook af of er wel een uitdagend parcours gemaakt is. Voor degene die echt een uitdaging willen EN 30 euro er voor over hebben moeten eens kijken op www.i2liveclassic.nl/. Dat geld komt ten goede aan een goed doel en niet aan mensen die denken hun zakken te vullen met het origaniseren van een "leuke" tourtocht.
[quote="JudithOnline"]Zo heb ik afgelopen zaterdag meegedaan aan Boogie's Extreme en dat vond ik een heel mooie tocht door Belgie en Nederland. [/quote]
Niet te vergelijken hoor!
Ik was ook bij de Boogie tocht, maar dit was veel beter opgezet m.i. en vele malen mooiere tocht
Niet te vergelijken hoor!
Ik was ook bij de Boogie tocht, maar dit was veel beter opgezet m.i. en vele malen mooiere tocht
-
- Forum-lid
[quote="Trudie"][quote="JudithOnline"]Ik lees nu een groot aantal reacties waardoor ik nu aan het twijfelen ben gebracht of ik die 35 euro er voor over heb. In ieder geval zeer bedankt voor de suggestie voor de tocht in Zoetermeer. De 4 euro 50 is een aanzienlijk vriendelijker bedrag. En nou moet ik zeggen dat ik het op zich niet heel erg vind om iets meer te betalen voor een tocht, maar dan moet het ook wel heel leuk zijn. Zo heb ik afgelopen zaterdag meegedaan aan Boogie's Extreme en dat vond ik een heel mooie tocht door Belgie en Nederland. Maar goed, om even ook op Aristos te reageren: de omgeving van Scheveningen kan niet anders dan een rondje duinen en bollenvelden zijn. [/quote]
[/quote]
Ik zorg dat ik om 09.00 bij het - voor mij nog onbekende - clubhuis ben. Leuk.
[/quote]
Ik zorg dat ik om 09.00 bij het - voor mij nog onbekende - clubhuis ben. Leuk.