Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

slap frame van scalpel

jeroen01
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011 12:27

jeroen01 19 feb 2011 10:43

Ik heb gebeld met cannondale maar dat bruggetje is niet los verkrijgbaar. ik heb het inmiddels weer laten maken en het ziet er weer degelijk uit, ik hoop dat hij het nu wel blijft vastzitten beide achterbruggen en het bruggetje zijn nu opnieuw gefixeerd.
je wordt er zo wel handig in om een scalpel kaal te maken en weer in elkaar te zetten !!

we gaan het van het weekend weer testen als er nu geen problemen zijn test ik hem nog een keer in Dorst, daar moet nog wat intensiever gestuurd worden.

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 19 feb 2011 16:33

Als ik dit hier lees ben ik blij dat ik van een generatie 1 Scalpel overgestapt ben naar de 3de generatie. Wou eigenlijk een 2010 op de kop tikken maar die waren (gelukkig) overal uitverkocht in mijn maat. Noodgedwongen dan de 2011 versie genomen. Ongelofelijke bike. De reviews betreffende de laatste generatie liegen er ook niet om : deze versie sluit het best aan met de eerste en gaat zelfs verder. en is dan ook een andere bike geworden dan wat de 2de generatie was.

jeroen01
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 feb 2011 12:27

jeroen01 19 feb 2011 23:31

Kan je een foto plaatsen van de scalpel 3?? maakt me nieuwsgierig. Wat is er zo veranderd tov de scalpel 1? Ik heb wel gezien dat de achterbrug en het frame uit 1 geheel is gemaakt.

roy73
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 mei 2010 20:31

roy73 21 feb 2011 14:38

jeroen01 schreef:rij zinds een aantal weken ook een scalpel 3. bevalt me zeer goed maar.......

jeroen01 schreef:Kan je een foto plaatsen van de scalpel 3?? maakt me nieuwsgierig. Wat is er zo veranderd tov de scalpel 1? Ik heb wel gezien dat de achterbrug en het frame uit 1 geheel is gemaakt.


Mis ik hier nu iets of...:rolleye:
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 21 feb 2011 15:00

jeroen01 schreef:Ik zou graag een foto plaatsen maar heb geen idee hoe ik dat moet doen.


foto uploaden bij imageshack.us grootte: 640x480 messageboards, label thumb: no dan upload now, dan 2e link kopieren in imageshack (bovenaan) dan terug naar fietsforum, nieuw bericht aanmaken, klikken op afbeelding (in je nieuwe bericht) en de link invoegen...

klaar !!
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 02 mar 2011 14:46

Roy73 schreef:
jeroen01 schreef:rij zinds een aantal weken ook een scalpel 3. bevalt me zeer goed maar.......

jeroen01 schreef:Kan je een foto plaatsen van de scalpel 3?? maakt me nieuwsgierig. Wat is er zo veranderd tov de scalpel 1? Ik heb wel gezien dat de achterbrug en het frame uit 1 geheel is gemaakt.


Mis ik hier nu iets of...:rolleye:


Denk dat Jeroen bedoeld of ik een foto kan plaatsen van een scalpel generatie 3 .
Zal dit zo vlug mogelijk pogen te doen dus. Nietegenstaande je op de site van cannondale direct er eentje kunt zien. Ik heb enkel de shimano onderdelen laten vervangen door sram X.0.

michon
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 feb 2008 19:43

michon 17 mei 2011 00:19

Trifox schreef:
Roy73 schreef:
jeroen01 schreef:rij zinds een aantal weken ook een scalpel 3. bevalt me zeer goed maar.......

jeroen01 schreef:Kan je een foto plaatsen van de scalpel 3?? maakt me nieuwsgierig. Wat is er zo veranderd tov de scalpel 1? Ik heb wel gezien dat de achterbrug en het frame uit 1 geheel is gemaakt.


Mis ik hier nu iets of...:rolleye:


Denk dat Jeroen bedoeld of ik een foto kan plaatsen van een scalpel generatie 3 .
Zal dit zo vlug mogelijk pogen te doen dus. Nietegenstaande je op de site van cannondale direct er eentje kunt zien. Ik heb enkel de shimano onderdelen laten vervangen door sram X.0.

Denk dat Roy73 bedoeld dat Jeroen ook naar zijn eigen fiets zou kunnen kijken als hij de verschillen wil zien......
Don\'t argue with fools, they\'ll drag you down to their level and then beat you with experience

roy73
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 mei 2010 20:31

roy73 18 mei 2011 11:35

Lol, het lijkt wel of je me kent Michon;)
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

Plaats reactie